Bhálnos elnyújtózkodva feküdt a kanapén. Már tíz perce karanténban volt.
Nem igazán tudta, mihez kezdhetne most így, hogy eszeveszetten tombol a gyilkos koronavírus, így inkább csak úgy döntött, egész nap Family Guy-t fog nézni miközben idegből nyalókát zabál. A depresszió sötétje lengte be elméjét, amiért tudta, hogy a vírus miatt most nincs, akinek nyalókákat osztogathatna. Még Csillámpóni barátjával sem találkozhatott. Lila szája széle szomorúan legörbült, és elmorozsolt egy könnycseppet, majd szopkodni kezdte az újabb szivárványszínű nyalókát.
Zsíros szíve hatalmasat dobbant, mikor meghallotta a csengő idegtépő zaját. Felszenvedte magát a kanapéjáról, odalopakodott a bejárati ajtóhoz, majd kinézett a kulcslyukon.
Az ajtó túloldalán két szkafanderbe öltözött, gázmaszkos élőlény állt.
Azonnal tudta mit kell tennie: odaplattyogott a szent szobához, melyben roskadozva tornyosultak a nyalókahegyek. Felvett kettőt (szigorúan szivárványszínűt), és visszasietett a zárt ajtóhoz – már amennyire hájas teste engedte.
- Hónapot, Bhálnos úr! - szalutált az egyik gázmaszkos. - Én Blair vagyok, ez pedig itt Blake, mi ügyelünk önre a karantén alatt.
- Mert ön jelenti az emberiség jövőjét - tette hozzá Blake, a másik gázmaszkos. - Önnek egészségesnek kell maradnia. Ha ön elhalálozik, nem lesz, ki vidámságot és nyalókát hozzon az emberiség sötét mindennapjaiba - még ha el is ragadja őket a koronavírus.
- Hónapot! - üdvözölte vendégeit az emberiség jövője. - Kerüljenek beljebb! De először is, mindenek felett, itt van egy-egy nyalóka!
A két gázmaszkos (a maszk alatt tejbetökként vigyorogva) elvette az átlátszó csomagolásba bújtatott édességet, egyszer csak azonban Blair torkán riadt sikoly tört fel.
- Mi a baj? - pillantott aggodalmasan barátjára Blake.
Blair önkívületi állapotban mutogatott a csomagoláson szereplő feliratra, és most már mindketten pánikba estek.
- MADE IN CHINA? - hörögte Blake.
- Sötét időket élünk, csak olcó kinai gyártmányra telik - védekezett a házigazda.
- BIZTOS MEG AKAR MINKET FERTŐZNI! - rémüldözött Blair.
Erre mindketten előkaptak két nagy flakon fertőtlenítőt és eszeveszetten elkezdték fújkodni a nyalókákat vele, mintha halálos fegyver volna a kezükben.
YOU ARE READING
Bhálnos és a karantén
AdventureSemmilyen vírus nem tartja vissza Bhálnost attól, hogy nyalókákat osztogasson.