Şu an yediğim kazık yüzünden ağlıyordum. sabah olmuştu depoda uyanmaktansa odada uyanmıştım. abim ve v yoktu. nerede olduğunu bilmiyorum. jungkook nasıl bunu yapabilmiş ti anlamıyorum bana iyi davranan nazik tatlı adam yerine kaba acımasız bir adam geldi. benim aşık olduğum adam bu değildi bu olamazdı. neden yapıyordu?
Kapı açılmıştı içeri uzun boylu bir çocuk girdi. bana doğru yaklaşmaya başladı. gerilmiştim korkmaya başlamıştım beni kolumdan tutup kaldırdı ve sürüklemeye başladı. galiba oturma odasına sürüklemişti. odada jungkook vardı adam kolumu bıraktı ve bir köşeye geçti .
Jungkook: artık benim baş hizmetlimsin her işimi yapıcaksin kaçmaya kalkma çok güzel cezalarım onları tadarsın şimdi evi temizle sonra odama geç arkadaşlarım gelicek sakın beni rezil etme odadan çıkma
Hana: t-tamam
Dememle koltuktan kalktı ve yukarı çıktı. bende ilk salonu topladım süpürüp sildim işim bitmişti. odalar kalmıştı bende temizlik malzemelerini alıp yukarı çıktım ve koridorun en sonundaki odaya doğru yürüdüm. kapıyı açtım içeride küçük bir kız vardı kolunda serum yüzünde maske vardı bu kimdi?
Jumgkook: sen ne yapıyorsun burada hee
Hana: ben ben temizlik için geldim
Jumgkook: bir daha bu odaya girme anladın mı şimdi ceza vakti
Beni kolumdan tutup mutfağa götür kaynamış suyu alıp elime dökmeye başladı. canım çok yanıyordu en az 3 . Derece yanık vardı
Jungkook: bir daha o odaya girme daha fazla acı çekersin. şimdi odana çık ve sakın o odadan çıkma koruma seni çıkaracak odaya.
Hana: pislik canım yanıyor
Beni takmadan korumaya emir verdi .Acaba kimdi ve neden onu görünce bana kızdı. bu düşünceleri kenara atarak korumayı takip ettim beni bir odaya getirdi.
Adam beni getirip çıkmıştı. bende bir kitaplıktan bir kitap alıp okumaya başladım.
Akşam olmuştu kapı sesi duyulmuştu. kulağımı kendi odamın kapisina dayadım dinlemeye çalıştım .
?: Yarın malları satın alıcaz adama tam olarak güvenemeyiz en az 50 adam alalım yanımıza
Jungkook: tamam yoongi
?: Bence sahte vericekler malları
Jungkook: sahte verirseler işleri bitti rm
?: Peki kardeşin nasıl
Yoksa o kız kardeşimi. bilmiyorum ama teslimat zamanı kaçma şansım var. onlar gittiğinde korumaların çoğunu alıcaktı. bende kaçıcaktım tabi kaçabilirsem. onun için yarını beklicem.
Yatağa doğru yürüdüm ve ve yattım yarına kaçma işi beni bekler.
Yarın
Kapının hayvan gibi açılması ile uyandım karşımda jungkook vardı.
Jungkook:bana bak bir yere gidip gelicem sakın kaçma koruma var yakalanırsin
Hana: tamam
Jungkook gitmişti evde kimse yoktu kaçmadan önce o kızın odasına gidicem. hızlı bir şekilde merdivenlerden çıktım ve kızın odasına girdim. dün gördüğüm şekilde duruyordu ağzında maske kolunda serum vardı.
Hana: merhaba küçük kız ben hana sen kimsin jungkook nesisin
? : Ben rose jungkook abim
Hana: peki neden bu haldesin rose
Rose: annemın karnında iken o vuruldu bende erken doğmak zorunda kaldım
Hana: peki kimin vurduğunu biliyormusun
Rose: kasper adında biri
Hana: emin misin
Bana kafa salladı kasper benim babamın adıydı. şaka mı bu jungkook beni öldürücek hemen kaçmam gerek.
Hemen jungkook odasına gittim. yatağının kenarındaki sağ çekmeceyi karıştırmaya başladım ve para buldum paraları alıp mutfağa koştum. arka bahçe kapısını açıp karşıdaki duvara koştum. duvara tırmanmaya başladım takii arkamda sesi duyana kadar. arkamı döndüğümde rose arkamdaydı.
Rose: hana lütfen gitme beni yanlız bırakma çok yalnızım hemen
Hemen duvardan atlayıp onun yanına yürümeye başladım. içimde burukuluk olmuştu. neden bu kadar merhametliyim .
Hana: t-tamam ama abine demek yok
Rose: tamam hana seni seviyorum
Jungkook: SİZ BURDA NE YAPIYOSUNUZ