Spider-Man: Far From Home

513 42 2
                                    

Furry: Je velmi obtížné tě kontaktovat, Spider-Mane.

Peter: Vy jste Nick Furry. A zastřelil jste Neda.

Furry: Je to jen uspávadlo. Chvilku se prospí. Tak, rád tě konečně potkávám. Viděl jsem tě na tom pohřbu, ale nepřišlo mi vhodné si s tebou vyměňovat číslo. 

Peter: Ne, to by bylo vážně neslušný.

Furry: Přesně to jsem řekl.

Peter: Tak...

Furry: To důležité je, že jsi tu. Chtěl jsem tě sem dostat. Ty ses mi vyhýbal, ale teď jsi tu. To je mi náhoda.

Peter: Počkat. Tak to byla náhoda? 

Furry: Já kdysi věděl všechno. Vrátím se o pět let později a nevím absolutně nic. Nemám info, nemám tým. No a ňákej puboš mě vytípává, když mu volám. Ale něco přece jen vím.

Furry položí na stolek malý přístroj, který vysílá holografický obraz planety Země.

Furry: Před týdnem srovnal jistou mexickou jisku se zemí Cyklon. Podle svědků měl ten Cyklon obličej. O tři dny později se podobná věc stala v Maroku. Vesnice...

Mr. Harrington zaklepe a vstoupí částečně do pokoje tak, že si nevšimne Furryho

Mr. Harrington: Obcházím pokoje jestli někdo nepotřebuje po dnešním traumatu psychologickou pomoc.

Peter: Ne, to je dobrý, zvládáme to. Díky.

Mr. Harrington: Bezva, stejně nemám kvalifikaci, abych někoho... On už spí? (mířeno na Neda) *šeptem* Stejně na to nemám kvalifikaci, takže dobrou.

Mr. Harrington zase odejde

Peter: Můj učitel, pardon. Takže, co jste chtěl říct?

Furry: Vesnice byla zničena něčím, co by mohlo ohrozit celý svět, takže...

Zase někdo zaklepe na dveře. Tentokrát Betty.

Betty: Broučku, jsi vzhůru? Já ti píšu a ty neodpovídáš.

Peter: Ehm... On už spí Betty 

Betty: Co? Tak brzy? 

Peter: Jo!

Betty: Tak jo.

Furry: A proto je nezbytné

Tentokrát na dveře zaklepe Mr. Dell

Mr. Dell: Hej, kluci, voda z kanálu je plná nebezpečných bakterií...

Furry: Ještě někdo se dotkne těch dveří a zúčastníme se dalšího pohřbu.



MARVEL nej hláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat