Çok sevmenin Suçu

13 1 2
                                    

Seni o kadar çok sevmiştim ki... Belki hala seviyorumdur. Seni ilk gördüğümde ne yapmıştım biliyomusun? Aaaa çok yakışıklı ve çok tatlı bir çocuk demiştim ve o an bana bakmıştın hatta senin sınıfının önünden geçip sana bakmak için o koridorda kaç defa dönmüştüm senin için ama sen başkalarına bakıp duruyordun,aradan 1 gün geçmişti ve telefonumu açtığımda senden slm diye bir mesaj gelmişti o zaman ne kadar mutlu olmuştum biliyomusun?
Seninle çok iyi arkadaş olmuştuk ta ki 8 haftaya kadar... Sen bitirmiştim bizi be çok ağlamıştım gözünün önünde ağlayamadım..
Ama dost dediğim insanların yanında saatlerce ağladım kim için ki? Sanki o çok ağladı benim için Aradan bir ay geçmişti  bana tekrardan mesaj göndermiştin tekrar ben ve sen arkadaş olalım mı? Diye ama ben yine salakça sana evet demiştim sonra sen bana seni seviyorum sana aşığım demiştin bende sana aşığım diyecekken diyemedim seni gerçekten çok özlüyorum ve neden bana söz verdin seni bırakıp gitmeyeceğim diye neden ya neden? Gerçekten oynattığını bilsem neden seni seviyim dicekken seni 1 yıldır sevdim... Ama bırakamadım seni çok seviyordum ben seni sende başkasını. Emojimiz vardı "🖤" ama o emoji artık sen ve benim emojimiz değil seninle başka birinin emojisi... Keşke karşıma çıkmasaydın ki sana o kadar bağlanmasaydım.
İki kişi daha vardı ama onlara senin kadar önem vermemiştim seni 1 yıl onları 1 ay işte buda benim salaklığım neden sevdim seni? Bazen kalbime diyorum ki "özürdilerim kalbim, katilini sevdim" çok sevmiştim ama artık sen beni ben seni yani birbirimizi sevmeyi bıraktık hani biz hiç birbirimizi hiç bırakmayacaktır hani yemin etmiştin bende etmiştim ama sen sevmedin ki başkasına gittin beni unuttun ama birtek suçu sana atmamalıyım bende yemin etmiştim sana şöyle demiştim 🖤 "sana yemin ediyorum ki kavga etsekte seni hiç bırakmayacağım" demiştim ama bıraktım ve o ateşin içinde sen değil bende yanacağım. O zaman şimdide sana tekrar bir söz veriyorum seni bir daha asla affetmeyeceğim ve sevmeyeceğim...

YaşanmışlıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin