اول میخوام از بزرگترین مشکلی که خودم دارم بگم.
نبودن یه چنل مجزا برای ویکوک!
شخصا 6 تا چنل ویکوک میشناسم که فقط اسمشون ویکوکه!!!
همیشه برام سوال بوده که چرا ویکوک نباید چنل برای خودش داشته باشه؟؟
چرا همیشه چنلای ویکوک باااااااااید ورس باشن؟ ولی چنل kv نه؟؟
مگه ماهایی که نه ورس شیپ میکنیم نه kv آدم نیستیم؟؟ مگه حق نداریم؟؟
چرا همیشه همه چیزو باید بهمون تحمیل کنن؟
چرا همیشه kv شیپرا باید هرچیزی که داریم رو ازمون بگیرن؟
از فیک گرفته تا مومنت و چنل و حتی بهترین دوستامون!
تا حرفم میزنیم جوابمون میشه این:
-""س*کس لایف بقیه به ما ربطی نداره
ما فقط بخاطر علاقه ای که بینشونه دوسشون داریم""-""ویکوک یا کوکوی ، جفتشم یکیه و جفتشم توی عشق و علاقه بینشون خلاصه میشه
حالا یبار به سلایق بقیه ممبرا احترام بزاریم و چندتا کوکوی بزاریم ، به جایی برمیخوره؟
این همه ویکوک هست ، بخاطر بقیه هم چندتا کوکوی میزاریم
با ویکوک یا کوکوی گفتن ما تاپ و باتم بودنشونو ماها مشخص میکنیم؟""-""یعنی اگه یبار کوک تهیونگ و بکنه ارامشت بهم میخوره؟
ارامشت تو س*کس تاپ تهیونگ خلاصه میشه؟""-""اگه از روابط گی و کلا همجنسگرایی مطلع باشی ، هیچوقت بخاطر تاپ یا باتم بودنشون ، به سوییچ بودن کاپلشون توهین نمیکنی""
-""ناراحت نشدم عزيزم سليقت مث من نيستو كاملا محترمه منتهي من مث بقيه تحميل نميكنم نظرمو و سعي ميكنم بي احترامي هم نكنم 😊
تا الان قدمتون رو چشم بود از الان به بعدم به سلامت كسى مجبورتون نكرد بمونين ❤️""-""اگه به عشقشون اعتقاد داری پس نباید واست مهم باشه کی کی رو میکنه.""
-""میگه کوک تاپ دوست ندارم ولی بخاطر س*کس نیست
واس چیه پس؟""-""عزيزم من اوپراتور رسيدگي ب مشكلات نيستم خب .
اوني كه تو كانالش كوكوي ميزاره قطعا دوست داره ، اگه دنبال يه جايي هستى كه ارامش داشته باشي و فقط اسم ويكوك ازش باشه ، پس بايد صبر كني يكي بزنه .
چون من به شخصه از كوكوي خوشم مياد و خب فك كنم منطقى باشه كه بخوام ازش پست بزارم.
شما هم ميتونين پستاي كوكوي رو اسكيپ كنين اينطوري نيست كه ما ٢٤/٧ كوكوى بزاريم.
كلا دوتا فن ارت تو روزهمنم فك كنم بايد اينو واسه همه روشن كنم.
پلنت صرفا براى سرگرمى خودم زده شده و پستهاييم ك توش ميزارم چيزاييه كه دوست دارم.
هركسم خوشش نمياد بره نه مارو ازار بده نه خودش به قول اين خانوم بى ارامش باشه.
ديگم پيامايي مثل اينو جواب نميدم.
كوكوى ميزارم چون دوست دارم ، يه جا ميخوايد كه فقط ويكوك باشه هنوز دير نشده خودتون بزنينو اوليش باشين""-""حرفاش منو یاد فیلمای ایرانی میندازه وقتی زنه تو دادگاه داد میزنه اقای قااااضیییی مگه من حق ندارررم؟😂""
و.......
میبینین؟؟
اینا جوابا و توهیناییه که یه ویکوک شیپر واسه اعتراضش میگیره! =))
ویکوک شیپری که اگه حرفی بزنه متهم میشه به س*کس پرست بودن! =))
ولی kv شیپرا خودشونو نمیبینن که تمام حرفشون از kv س*کسه! =))
و خودشونو به هر دری میزنن که ته رو بات نشون بدن!! =)))
هر نویسنده خوبی که ویکوک داشته باشه میگیرنش!
هر فیک خوبی که داشته باشه کوکویش میکنن!!
هر چنل خوبی که داشته باشه روندشو عوض میکنن!!
و این وسط ویکوک شیپر میشه س*کس پرست!!!! =)))))))
میدونین اینقدر دلم پره بابت این جریان که بخوام بنویسم باید تا صبح بنویسم! =)
بعد این ماجراها بارها خواستم خودم چنل بزنم برا ویکوک! چنلی که فقط و فقط و فقط """ویکوک""" باشه و کاربریش ""هیچوقت"" عوض نشه =))
ولی هیچوقت نتونستم تنهایی از پسش بربیام! =)))
همونجور که انتظار دارن ماها درکشون کنیم و بهشون احترام بزاریم و بفهمیمشون...
کاش یکیم پیدا میشد مارو درک کنه بهمون احترام بزاره و... مارو بفهمه.. =)))
کاش یکی بود که تا حرف میزدیم به تمسخر نمیگرفتمون!... =)
کاش!... =)
YOU ARE READING
مشکلات یک VKOOK شیپر!
Non-Fictionمشکلات و غرغر های ❌من❌ به عنوان... [ ویکوک شیپر! ] سر جدتون این بوک مال دو سه سال پیشه😂 چتونه شماها نخونین خب😂 مشکل داری با حرفا و عقاید من؟ نخون مگه مجبورت کردم؟ فکر میکنی من با غرغر کردنم دارم زیر سوالت میبرم؟ نخون مگه مجبورت کردم؟ از من متنفرید...