🙄

1.4K 117 198
                                    

فکر کنم روز اولی که این بوک رو زدم کامل و واضح گفتم اینجا جایی واسه درددل من و امثال منه ویکوک شیپره که جایی واسه حرف زدن نداره!

بیاین بیشتر با من آشنا شین! شاید حرف آخر باشه :)

من یه ویکوک شیپرم!

۷ ساله آرمیم و ۶ ساله ویکوک کاپل اصلیه که شیپ میکنم!

جیکوک، یونکوک، هوپکوک، هوپمین و نامجین هم کنار ویکوک شیپ میکنم!

کسیم که تاپ و باتمی رو منطقی و از رو اخلاق میبینم و درک میکنم! نه اینکه چشمم به سیکس پک کوک و کیوت بازیای ته باشه!

به رابطه ورس اعتقادی ندارم! شما هزار تا مدرک ورس بودن برای من بیاری ندیده رد میکنم! چون کلا به باتم تهیونگ اعتقادی ندارم!

کوکوی دوست ندارم و مسلما نمیشینم تک به تک چیزای کوکوی رو بخونم که بعد بگم بده و فلانه و بیساره! مسلما رد میکنم!

ولی میبینم چنلا واسه شروع کارشون از ویکوک بالا میرن و وقتی به جایی رسیدن چنلشون میشه ورس! یا کاملا کوکوی!

میبینم ۶ ۷ تا چنل ویکوک هست و از دم ورسن و محض رضای فاک یه چنل واسه ویکوک و ویکوک شیپری که دوست نداره کوکوی ببینه نیست!

و در عین حال کوکوی چنل مخصوص خودشو داره که توش به حال بهم زن ترین شکل ممکن ته رو بات نشون میدن و یه ویکوک شیپر حتی حق این کارم نداره عصبی میشم!!!

عصبیم میکنه این رفتار!

عصبیم میکنه که نمیتونم یه فیک با خیال راحت بخونم! همش استرس اینو دارم نکنه کوکوی بشه!

عصبیم میکنه که نمیتونم با خیال راحت از مومنتای ویکوک لذت ببرم! تمام مومنتایی که ویکوک ازشون میباره یه ربطی به کوکوی داده میشن!

چرا؟ چون مثلا ته لباشو آویزون کرد پس اون یه بیبی کیوته که واسه ددیش لوس شده! وات د فاک؟؟؟؟؟

چجوری یه رفتار ساده که همهههههههه انجامش میدن طرفو میکنه یه بیبی بوی کردنی؟؟؟

شما جای من بودی این چیزا رو میدیدی عصبی نمیشدی؟

عصبی نمیشدی میدیدی فلان چنل خوووووووووب با اسم و فیک ویکوک ممبر جمع کرد و وقتی پر و بال گرفت زرت چنلو ورس کرد و تهشم به توعه ویکوک شیپر انگ اینکه تو ویکوکو برا سکس میخوای چسبوند و آخرم میزنه تو روت چنل خودمه دلم میخواد؟

تو ویکوکو سکس میبینی یا من؟ تو میبینی که از هر ۱۰ تا پست کوکویت ۹ تاش سکسشونه یا من که حتی اسمات هم نمیخونم؟؟؟

چرا وقتی یه چیزی رو در مورد یکی نمیدونین سریع قضاوتش میکنین؟؟

مگه هرکی میگه کوکوی نه سکس میبینه؟؟؟

ینی آدم حق حرف زدنم نداره؟ حق اعتراضم نداره؟

سریع باید نابالغ خطاب شه؟؟ باید متهم شه که اره تو فلانی؟؟؟

تو چی میدونی از من که به خودت اجازه میدی قضاوتم کنی؟؟

تو چی میدونی که ویکوک برای من چیه که به خودت اجازه میدی بگی آره درست میگن تو ویکوکو برا سکس میخوای؟؟

من هیچوقت نمیگم فلان چنل بیاد برا من شخصی سازی شه! فلان چنل برا من اینجور شه اونجور شه!

ولی بدم میاد کسی از اسم ویکوک بالا بره! بدم میاد از منه ویکوک شیپر سواستفاده بشه!

بدم میاد طرف بگه اینجا اولین چنل ویکوکه و بعد یهو بگه چنل خودمه دلم میخواد فلان کارو کنم!

مگه احساسات یه ممبر بازیچه دست شماهاش که اینجور سر انگشتتون میچرخونین آدمو؟؟؟

شماها چی میدونین که قضاوت میکنین؟؟

چرا همیشه این منم که باید احترام بزارم و کوتاه بیام و هیچی نگم؟؟ همیشه احترام هر شیپی رو نگه داشتم، حتی کوکوی شیپر که خودمم دوستای کوکوی شیپر دارم! ولی متاسفانه فقط و فقط بی احترامی به خودم و نظرم دیدم! همیشه!!!

این شیپ فقط شده جنگ اعصاب واسه من! هر روز به چه روشی باید اعصابم خورد شه و یکی گه بزنه توش! :)

اینو تو گوشتون فرو کنین همه آدما حق اعتراض دارن! همه حق دارن پیش کسایی که مثل خودشونن درددل کنن!

و تو حق نداری کسی رو قضاوت کنی! حق نداری بهش توهین کنی! اینو تو گوشت فرو کن!

واقعا دیگه دلم نمیخواد این بوکو آپ کنم! حتی دلم نمیخواد دیگه شیپر باشم وقتی حتی حق اعتراضم ندارم و سریع برام جبهه گرفته میشه! :)

دلم میخواد بشینم یه گوشه و فقط پسرامو استن کنم! خستم کردین به مولا! =)

مشکلات یک VKOOK شیپر!Where stories live. Discover now