-Choć coś zjeść masz tu słoiczek dla dzieci powinno Ci smakować bo jest z jabuszkiem
-No dobrze... - Usiadłam na krzesło i chciałam wziąść łyżeczkę i zacząć sama jeść ale ona wzięła łyżeczkę i zaczęła mnie karmić- Co ty kurwa robisz?!
-Jak ty się wyrażasz będzie kara! A teraz jedz
Zaczęłam jeść tą papkę nie była taka zła więc cała zjadłam.
-Tak ładnie zjadłaś że pora iść się myć - wzięła mnie na ręce i zaprowadziła do łazienki i zaczęła rozbierać nie protestowałam bo wiedziałam że będzie mnie czekała kara. Czułam się niekomfortowo ale starałam się wyluzować do czasu kiedy nie doszła do miejsc intymnych zaczęła delikatnie je masować i wsuwała delikatnie palec do środka szybko się spielam i zaprotesowalam ale nic to nie dało zaczęła palcem delikatnie ruszać a po chwili kiedy widziała ze zaraz dojdę wyjela go ze mnie - No już wychodź muszę cie wytrzeć - po tym gdy mnie wytarła kazala mi iść do swojego pokoju i położyć się na przwijak.
-No ślicznie dzidzia leży rozchyl nogi ładnie, już szybciutko
Rozłożyłam nogi a ona wzięła jakiś krem i mnie zaczęła mnie tam smarować następnie posypała pudrem i założyła mi pieluchę
-Co?! Dlaczego pielucha?!
-Ten krem służy temu że nie będziesz czuła tego że się załatwiasz więc jej potrzebujesz rano będzie kara za to wszystko co dzisiaj zrobiłaś...
-Dobrze mamusiu... - Mama nagle wzięła mnie na ręce i włożyła mnie do łóżeczka
-Dobranoc Oliwcio
-Dobranoc mamusiu - przez pewien czas nie mogłam zasnąć bo myślalam co co za kara rano na mnie czeka ale trudno po jakimś czasie zasnęłam.
Rano
-Wstawaj słoneczko już rano
-Jeszcze chwilką proszę - Nagle poczułam że ktoś mnie podnosi mama położyła mnie na przewijaku i zaczęła zdejmowac mi pampersa
-Ojejku ktoś zrobił siusiu w nocy już cie przewijam, bo zaraz jak zjesz śniadanie jedziemy na plac zabaw - mówiąc to mamusia odwróciła się do szuflady na kluczyk po mały wibrator?
-Co to ma być?!
-To twoja kara słoneczko - i szybko mi go wsunęła posypała pudrem i założyła czystego pampersa.
-Choć idziemy teraz na snadanieBałam się tego że ona będzie go włączała często no ale nic z tym nie zrobię. Podczas jedzenia jakiegoś musu na snadanie nagle poczułam lekkie wibracje przestraszyłam się ale spojrzałam na mamusie która się uśmiechała więc też się uśmiechnęłam nagle wyłączyła wibracje. Po zjedzonym posiłku poszłyśmy na przystanek bo tak mamusia chciała.
Siedziałyśmy jakieś 10 minut i poczułam nagle wibracje nie mogłam nic powiedzieć bo w autobusie było pełno osób po chwili poczułam jak wibracje się zwiększają byłam bliska orgazmu ale nie mogłam z siebie wydusić ani pisku bo wszyscy by się na mnie patrzyli gdy mamusia włączyła wibracje na największe nie wytrzymałam i doszłam.
-Oliwko choć do mnie na kolanka
-Dobrze mamusiu - Usiadłam zestresowana na jej kolanach nagle poczułam jak wkłada ręce pod moją spudniczkę i pieluchę wyjela wibrator i zaczela ruszać palcem we mnie, gdy dokozyla drugi palec nie wytrzymalam i doszłam już drugi raz mama włożyła mi znowu wibrator i włączyła na najmniejsze wibracje. Gdy mialysmy już wychodzić z Autobusu wyłączyła je nagle. Zaczęłyśmy zbliżać się na plac zabaw z daleka było widać że jest tam bardzo dużo osób zestresowałam się jeszcze mocniej jak poczułam w sobie najmniejsze wibracje.
Oki to już 3 dział mam nadzieję że się spodobało jutro będzie napewno następny dział pewnie gdzieś rano napewno przed 16 będzie jestem a wieczorem może kolejny 556 słów ❤️
CZYTASZ
ABDL
RomansOpowieść o 17-letniej Oliwii której znudziło się życie zwykłej nastolatki. Oliwia od zawsze czuła się jak małe dziecko nie chciała dojrzewać na siłę jak jej rówieśniczki Uwaga będą sceny erotyczne od około 2-3 dział Zachęcam do czytania mojej opowi...