Falan Filan-Bölüm -3-

49 1 0
                                    

Önce birilerinin vefat ettiğini yada karbeyaz veya kömür'ün başına birşey gelmiş olduğunu düşündüm...Ama yanılmıştım. Babam, Güney Amerikada'ki Bir kazı alanında bulunan eski insan kalıntılarını araştırmak için 1 yıllık sözleşmeli iş teklifi almıştı.Hayatının Fırsatı.Ne Zamandır Hayalini Kurduğu Şey.Falan Filan.Vesaire vesaire ! Hayat sandığım şey, son buluyordu !

Kazıya gitmesi gerektiğinde hep yaptığı gibi, beni Bayan Wilkins'e bırakmazmıydı sanki?Bunu ona sordumsada cevap alamadım.Diğer kazılar bir hafta, iki hafta sürmüştü.Oysa bu büyük bir projeydi.Babam'ın 1 yıl boyunca orada kalması gerekiyordu.Evde Kalayım Diye yalvardım babama , ancak ev sahibi ile konuşmuştu bile.Söylediğim Yada yaptığım hiçbirşey onu ikna etmezdi.Arkadaşlarımdan biriyle oturmayı denedim ama kimsenin fazladan odası yoktu.Babam , "Yakında Herşey Düzelecek" dedi.

Beni Kız kardeşinin yaşadığı yere yakın olan , yatılı bir okula verdi.Tatillerde Beni görmeye geleceğini, boş zamanlarında da halamın bana bakacağını söyledi.Artık kocaman kızmışım , bunada kısa sürede alışırmışım.Hiç Şüphe yoktu ki eski kemik yığınlarını benden , kanlı canlı kızından daha çok önemsiyordu.

"Danu , Danu , " diye çınladı sert bir ses kulağımda . Yaşlı Beecham'ın sesiydi bu. Yine ne istiyordu bu adam ? 

"Evet Efendim" 

"Bu dersten bir şeyler öğrendin mi ,söyle bakalım ?" 

"Evet efendim. Yavru kediler . Bıcırık bebekler." 

Bay Beecham , içini çekerek tekrar tahtaya döndü ve "ders bitmiştir," dedi.

Herkez gibi dışarı çıkmak için ayağı kalktım.

"Sen Kalıyorsun, Harvey Jones.Konuşmamız Gerek." 

 Şimdiki Kızlar HarikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin