Partea I

82 7 0
                                    

~Acum 1 an~

Ha,nu pot sa cred. Imbecilul,ce scuza a gasit. Nu pot sa cred asa ceva. Il priveam pe el,baiatul de care m-am indragostit, si pe prietena mea, aparent, noua lui iubita. Nici acum,dupa 2 saptamani,nu pot realiza ca el este impreuna cu ea dupa cate s-au intamplat intre noi. Nu ma asteptam sa fie cu mine pentru ca mi-a spus-o. Si nu a fost prea dragut. Si acum imi amintesc ce mi-a spus. Nu pot uita cuvintele lui,m-au durut si inca ma dor dar probabil are dreptate.

*Se desparte usor din sarut,mangaindu-mi usor talia,muscandu-mi buza doritor.

"Stii ca intre noi nu o sa fie nimic,nu e asa?" ma intreaba in timp ce isi plimba mana pe piciorul meu,buzele lui sarutandu-mi usor umarul gol.Ma excita.Mereu stia unde sa ma atinga.Imi cunostea punctele si mereu dorea sa ma vada slaba.

"Jess,ai auzit?" imi sopteste la ureche,muscandu-ma usor de ea.Atunci m-am inmuiat toata.

"Mhm" mormai mangaindu-l usor pe brat,fiind prea concentrata pe atingerile lui.

"Jess" se rasteste la mine,ridicandu-se brusc din pat,privindu-ma intr-un fel ciudat.

"Intre noi nu va fi nimic,niciodata. Esti prea inalta pentru mine. Esti frumoasa si buna dar daca ai fi mai scunda,ar fi ok. Dar asa,nu pot fi cu tine. Vor rade baietii de mine. Daca vrei,facem doar sex si atat. Altceva nu o sa ai cu mine"*

Am plans,am avut depresie. M-am taiat,mi-am devastat casa si am fost la spital,internata cateva saptamani. De 2 ori. Nici macar un mesaj sa ma intrebe daca sunt ok sau macar daca mai traiesc. Nimic. Atunci am inteles ca nu are rost sa-mi fac rau pentru cineva care,cu siguranta nu merita si acum cand il vad cu ea, imi vine sa vars.

I have no idea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum