Selam benim güzel okuyucularım.
Yukarıdaki şarkıyı açalım ve okumaya başlayalım :-):-)Gökşin - Romeonun kırık kalbi
-----------------------------------
Büyükannem beni yurda bırakıp gittiğinde yanıma yurdun müdüresi geldi.28 yaşlarında gibiydi dizlerinin biraz altında bir kalem etek, bir gömlek ve siyah bir ceket giymişti.
- Beni takip et, odana gideceğiz. Dedi yumuşak bir sesle. Ben de ikiletmeden onu takip etmeye başladım. Arkamızdan da bekçi geliyordu. 29 yaşında gibi duruyordu. Ayrıca yakışıklıydı. Elinde valizlerim vardı. Asansöre binip üçüncü katta indik. Kapının önüne geldiğimizde müdüre hanım bekçiye bişeyler dedi. Ardından bekçi valizlerimi bırakıp gitti. Kapının önünde öylece kalakalmıştım. 5 dakika sonra kapıyla bakışmamızı bırakıp kapıyı açtım. Tam karşımda bir çalışma masası vardı. Masanın iki yanında yatak vardı. Biri pencerenin yanındaydı diğeri ise duvarın. Duvarın yanında tuvalete açılan bir kapı vardı. Kapının hemen yanında kıyafet dolabı vardı Duvarın yanında olan yatakta gözlerini kapatmış ve kulaklarıyla müzik dinleyen bir kız duruyordu. Onu rahatsız etmeden pencerenin yanında olan yatağıma geçtim. Valizlerimi kıyafet dolabının önüne koydum ve açtım. Kıyafetlerimi yerleştirdim ve pijamalarımı alıp lavaboya gittim. Sanırım kız uyuyordu. Ben de pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım. O sırada yanımdaki kız kıpırdandı ve gözlerini açtı. Beni görünce gözleri yuvalarından çıkıyırdu nerdeyse, hızlıca kulaklıklarını çıkardı.
- Sen de kimsin? Diye sordu.+Yeni oda arkadaşınım adım Elif. Dedim
- Benim de adım Şevval. Tanıştığımıza memnun oldum. Verdiğim tepki için özür dilerim. Dedi bende sorun olmaz dercesine kafamı salladım.
+Seni tanımak açısında bir kaç soru sorabilir miyim? Dedim.
-Tabikii. Dedi "i" yi uzatarak.
+En sevdiğin yemek ne?
-Eskiden ev yemeğiydi. Ama burda anneminkisi kadar güzel yemek olmuyo. İdare ediyoz ama. Neyse. Iımm heh buldum bimdeki hazır mercimek çorbası ama şu açık renkli olan. Dedi.
+En sevdiğin renk?
-Siyah.
+Tuttuğun takım ne?
-Beşiktaş.
+En sevdiğin şarkıcı veya şarkı gurubu nedir?
- En sevdiğim şarkıcı Şehinşah, en sevdiğim şarkı gurubu iki tane var Son Feci Bisiklet ve Yedinci Ev.
+Hobilerin neler?
-Kitap okumayı çok severim ve müzik dinlemeyi. Dedi
+ Fobin var mı? Ve ne?
- Koulrofobi dedi. Anlamamış gibi kaşlarımı çattım. Benim anlamadığımı anlamış gibi açıkladı
- Palyaço korkusu. Aslında çok korkmuyorum ama somurtanlar korkutuyor. Dedi. Kafamı anlamış a salladım ve
+ Benim de en sevdiğim renk siyah ve mor, bende koyu bir Beşiktaşlıyım, Şehinşah'ı pek dinlemiyorum ama Yedinci Ev'i ve Son Feci Bisiklet'i çok severim, bende kitap okumayı çok severim ve gök gürültüsünden biraz ürkerim. Dedim
-İyi anlaşıcaz belli ki. Dedi ama ben bu kadar iyi anlaşacağımızı asla tahmin edemezdim. Biz konuşmayı bıraktık ve yatağa yatıp müzik dinleyerek kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
------------------------------------------
Yine merhaba. Virüs nedeniyle uzun bir zamandır bölüm yazamadım. Kendinize çok dikkat edin. Sık sık ellerinizi yıkayın, maskesiz dışarı çıkmamaya özen gösterin, ve içinde alkol olan kolanyalardan yanınızda bulundurun. Bu arada hikayedeki soruların cevapları gerçektir. Hikayemi arkadaşlarınıza önerirsiniz çok mutlu olurum. ❤ Diğer bölümler biraz korkulu olcak. Sizi çok seviyorum. Öptüm diycem ama virüs var ahshsha. Görüşürüz canım okuyucularım (-:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudunu Kaybetme♥
Literatura Kobieca14 yaşında annesini ve babasını kaybeden Elif hayatına yurtta devam eder. Oda arkadaşı olan Şevval onun büyük destekcisidir. Şevval ve Elif birbirlerine arkadaş, kardeş en önemlisi anne-baba olmuşlardır. Kendi ayaklarının üstünde durmayı başaracakla...