Teacher's Pet

275 23 13
                                    

"Iyi maçtı Adrien"

"Sağol Kagami"

Adrien yavaşça kaskını çıkardı Kagami ile olan maçını almıştı. Kagami gerçekten zorlu bir rakipti Adrien için -başka kişiler içinde-

Adrien yanında bulunan şu şişesinden su içerken kendisine el sallayan Luka'yı görünce şaşırdı.

Luka giderek ona yaklaşırken Adrien elindeki su şişesini yere koydu.

"N'aber Adrien?"

"Iyi Luka seni burda görmeyi beklemiyordum, bir şey mi oldu?"

Luka arka cebinden kahverengi cüzdanı çıkarıp Adrien'a uzattı.
"Gemide bunu düşürmüşsün geri vermek için geldim"

"Teşekkürler Luka farkında bile değildim" Adrien uzatılan cüzdana baktı ve cümlesine devam etti

"Ama cüzdanı şu an alamam, dersin ortasındayım koyabilecek bir yerim yok. Rica etsem içerdeki soyunma odasına bırakabilir misin?"

"Tabi benim için sorun değil, sonra görüşürüz"

"Görüşürüz"

Luka, Adrien'ın yanından ayrılıp soyunma odalarına gitti. Aslında Luka kendine itiraf edemese bile Adrien'ı gördüğü için mutluydu ama Luka böyle hissetmek istemiyordu. Adrien, Kagami ile sevgiliydi ve Marinette Adrien'dan hoşlanıyordu yani bir sürü sorun vardı. Luka bu hislerin yakında geçmesini içten içe diledi.

"Sanırım Adrien'ın çantası bu" dedi luka kendi kendine siyah bir spor çantasına yaklaşırken.

Luka çantanın fermuarını açar açmaz etrafa yayılan küflü peynir kokusu ile afalladı. Çantanın içinde Adrien'a ait telefon, giysi gibi eşyalar vardı. Luka çantanın içine biraz daha bakmak istiyordu ama bunun ayıp kaçacağını bildiğinden çantayı kapattı.

"Bunun burada ne işi var?"

Luka gelen sesle etrafına baktı ama kimsecikler yoktu.
"Orada birisi mi var?"

Luka etrafa bakmaya devam ediyordu gerçekten bir ses duymuştu, tanımadığı bir sesti.

"Sanırım deliriyorum" dedi kısık bir sesle dışından Luka.

Çantanın konulmuş olduğu oturağa oda oturup başını ellerinin arasına aldı ve kafasını biraz aşağı eğdi, uçları mavi olan saçları aşağıya doğru dökülüyordu.

"Neden böyle hissetmek zorundaydım ki"

Luka keşke gitarı yanında olsaydı diye düşündü. Ne zaman gitar çalsa kendini özgür ve rahat hissederdi.

Her neyse diyerek ayağı kalktı ve soyunma odasından çıkıp okulun bahçesinde kapıya doğru yürümeye başladı gözleri birisine odaklanmıştı. Bir çift yeşil gözle gözgöze gelince afallasada bozuntuya vermeyip o kişiye el salladı ve böylece okul bahçesinden çıkıp derin nefes aldı.

... [/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////]...

"Luka sen dersteyken çantanı açıp içine bir şey koydu"

"Biliyorum böyle yapmasını ben istedim Plagg"

"Anladım, az kalsın beni fark ediyordu"

"Daha dikkatli ol"

Plagg elindeki peynirden kafasını kaldırıp kısık gözler ile Adrien'a baktı. Adrien odasında telefonu ile ilgileniyordu.

Plagg sadece kendisinin duyabileceği bir şekilde fısıldadı
"İşler ilginçleşmeye başladı"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LukadrienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin