C. (Capitolul)1

847 20 18
                                    

Hei..eu mă numesc JungSoo și am 18 ani, stau în Coreea la liceu, sunt puțin timidă dar şi rea în acelaș timp. Îmi place să dansez şi să desenez. Eu stau cu mătușa mea..părinții mei au avut un accident de mașină când aveam 5 ani..În fine, nu prea îmi place sa vorbesc prea mult despre asta...sa începem cu povestea mea.

Mă trezisem de dimineață din cauza razelor de soare. Mă ridicam din pat și mă duceam la baie, mi-am făcut un dus și m-am schimbat.

Asa👇

Normal, mi-am luat lucrurile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Normal, mi-am luat lucrurile. Era ora 6:46 trebuia sa ajung la 7:00 așa ca m-am grăbit. Am ieșit din camera și am văzut mâncarea pe masa jos. Nu îmi era foame așa ca am plecat spre liceu.
După câteva minute m-am întâlnit cu prietena mea SongRi, mă aștepta.

SR:Ce faci fata?
Eu:Bine..Tu ce faci?
SR:Bine! Te așteptăm.
Eu:Ok, hai în clasa.

Ajunsesem în clasa. Era ora de istorie.
După 30 de minute sa terminat și ora.
M-am ridicat din banca și am mers spre banca lui SongRi.

Eu:Mergem la cantina?
SR:Sigur! Hai.

Am mers la cantina și ne-am luat tăvile cu mâncare și sine pusesem la o masa. După ce terminam de mâncat, ne ridicam de la masa și plecam spre clasa. Aveam ora de mate! Foarte tare..

Ne-am așezat în băncile noastre și aud ca se deschide ușa clasei. Era un băiat cu par blond și foarte frumos. Nu spun ca m-am îndrăgostit dar chiar era frumos.

Jm:Bună ziua copii!
Toti:Bună ziua!
Jm:Eu sunt noul vostru prof de mate! Pe mine mă cheamă Park Jimin. Vreau sa va prezentați și voi!
După ce se prezintă toți ajunseră la mine..
Eu:Bună ziua. Mă numesc JungSoo și am 18 ani.
Jm:Bun, acum sa începem ora.
După câteva minute spune domnul Park sa ieșim la tabla fiecare..ajunseră la mine..Am emoti..Nu sunt Bună de loc la matematica..Ce mă fac?
Jm: JungSoo, hai la tabla.
Mă ridic din banca și vin în fata tablei. Deja îi aud pe unii Cum râdeau de mine.. Eu mă uitam la tabla și făceam ce știam eu.
Jm: Greșit, of, of..Ce mă fac eu cu tine?
Trebuie sa stai pana la sfârșitul orelor ca sa faci niște meditații cu mine da?
Eu: D-dar..Bine..
Jm:Du-te la locul tău.
Fac Cum spune el și mă duc în banca mea.

Orele au trecut repede..Eu stăteam în banca mea sa sosească domnul Park.
După câteva minute apare la ușă, se pune la catedra și se uita ciudat la mine..
Jm:Scuze ca am întârziat puțin mai mult.
Eu:Nu este nici o problema.
Jm:Bun, vin-o la tabla.
Mă ridic din banca și vine la tabla. El îmi arata un exercițiu.
Jm: Sa văd.
După ce termin exercițiul mă întorc spre el.
Jm: Greșit iar. Cred ca ar trebui sa Îți pun niște 4.
Eu: Dar..ați spus ca o sa facem meditații..
Jm: Știu..Chiar vrei o nota mare?
Eu: Da! Normal.
Jm:Atunci trebuie sa faci și ceva pentru mine.
Eu: Ce anume?
El vine aproape de mine și mă dă de un perete, eu eram blocată în mâinile lui.
Eu: Domnule Park ce se întâmplă?
Jm: Shh.... Și se aproprie de sa mă sărute. Eu îmi întorc privirea.
Jm: Chiar atât de frica Îți este păpușă?
Eu: Credeam ca ești domn de mate nu violator!
Jm: Nu ridica vocea la mine! Ca te pedepsesc!
Eu: Și ce fel de pedeapsa?? Spun țipând
Jm: Deci chiar mă provoci? Bine!

♛𝓣𝓱𝓮  𝓣𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻♛ (m-am lăsat‼️)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum