C. 5 18+

488 19 12
                                    

{𝓙𝓾𝓷𝓰𝓢𝓸𝓸 𝓟𝓸𝓿}

Ma trezesc din cauza razelor de soare, CE?! am adormit îmbrăcată? Of.
Ma ridic in șezut și văd ca Jimin nu este, ma uit la biroul meu și văd ca sunt niște pastile și o scrisoare. Ma ridic din pat și ma duc sa citesc scrisoarea.

♥︎𝚂𝚌𝚛𝚒𝚜𝚒𝚊𝚛𝚎♥︎
Buna iubire!! Dacă vezi biletul asta sa sti ca eu sunt plecat pentru ca am putina treaba, după cum vezi, ai niște pastile pe masa, am uitat sa îți dau zilele trecute una dupa chestia aia, sunt pentru nu a fi însărcinată, ia una pe zi, te iubesc mult!!!❤️❤️

                                                          Jimin

Însărcinată? Nu sunt speriata dar credeam ca a folosit protecție....in fine, iau una cu apa după merg la baie sa ma schimb.
Haine👇🏻

Haine👇🏻

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După am ieșit din baie și m-am dus sa aerisesc camera adică sa deschid geamul, după am ieșit din camera sa ma duc jos in Bucătărie, azi m-am gândit sa gătesc eu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După am ieșit din baie și m-am dus sa aerisesc camera adică sa deschid geamul, după am ieșit din camera sa ma duc jos in Bucătărie, azi m-am gândit sa gătesc eu.
Dacă tot este sâmbătă de ce nu, m-am gândit sa fac o omleta specială pentru Jimin atunci când o sa vina acasă, m-am uitat la ceas, era 15:47, aproape 4, cred ca pana la 5 termin :)

~~~𝚃𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙~~~

Eu încă găteam, aproape terminasem atunci când...simt doua mâini pe talia mea, m-am întors și era...Jimin

Jm: Buna iubire, ce faci?
Eu: Ce mai speriat...aishhh
Jm: Scuze iubire
Eu: Fac o omleta, aproape am terminat-o
Jm: Bine iubire, ai luat pastila?
Eu: Da...baby..
Jm: Ok, eu ma duc-
Eu: Stai, te-ai mutat aici???
Jm: Pai, pana la urma sunt iubitul tău.
Eu: Dar..,ce o sa zică mama....?
Jm: O sa ma cunosc și cu ea..nu mi-ai zis ca este plecată?
Eu: Ba da..dar-
Jm: Shhh..*si îmi pune un deget la gura ca sa tac* acum termina acolo.
Eu: Of, bine 🙄 *imi dau ochii peste cap*

Peste câteva minute termin. Pun totul in farfurie și pun pe masa, masa este gata.

Eu: Jimin!!! Masa este gata!! *tip eu*
Jm: Vin acum!

Jimin coboară pe scări și vine la masa.

Jm: Mmm...ce bine miroase!
Eu am zâmbit, după m-am uitat la el cum mănâncă cu pofta.
Jm: Iubi, tu nu mănânci?
Eu: Nu, eu am mâncat.
Jm: Bine.
Eu dau sa ma ridic de la masa când Jimin ma prinde de încheietura mâini și ma trage tare pana ajung in poala lui (mor), picioarele mele fiind pe lângă el, ii simteam membrul sub feminitatea mea...

Eu: Jimin, ce naiba.
Jm: Pai, am și eu puțin chef de joaca. Și mâinile lui se duc cât mai jos spre fundul meu și il pipăie.
Eu: Jimin, visează in continuare, acum lasă-ma sa ma duc in camera mea-
Jm: Camera noastră vrei sa spui. Se ridica de pe scaun cu mine in brațe și merge spre camera "noastră", eu încerc sa ma dau jos de pe el dar nici o șansa.
Eu: Jimin, lasă-ma jos!!!!
Jm: Și dacă nu vreau?
Eu: ...
Jm: Așa ziceam și eu.

După ce intra in camera, ma arunca in pat puternic după se pune peste mine.

Jm: De astăzi, îmi spui daddy, înțeles?!
Eu: ...
Jm: Înțeles!?
Eu: D-da...

Fără sa mai spună nimic, începe sa ma sărute apăsat și dur, eu ii răspund la sărut după îmi deschid gura, el își bagă limba in gura mea și începe sa "viziteze" fiecare loc din gura mea (scz, nu am știut cum sa spun fraza asta 😂😂). După începe sa ma dezbrace, îmi da tricoul jos după blugi, și eu i-am dat bluza jos, el s-a ridicat de pe mine ca sa poată sa își dea pantalonii jos, după a venit iar pe mine.
Acum a coborât cu săruturile pe gat din când in când mușcând mici părticele din el, eu gemand cea ce pe el îl înnebunea. A coborât la abdomen, acolo la fel tot îmi făcea semne move. După mi-a dat sutienul jos, a luat un sân și îl lingea (moor) iar pe celălalt in masa, eu gemeam in continu, el sa întreptat din ce in ce mai jos pana a dat de feminitatea mea, el făcând cu doua degete cerculețe, el ma săruta și gemeam in sărut uneori.

El mi-a dat chiloți jos și și-a introdus un deget in mine..eu am țipat, el făcea mișcări destul de rapizi și adânci, după el și-a introdus al doilea deget in mine. Eu am țipat și mai tare, el sărutându-ma in continuare, după le-a scos și și-a dat boxerii jos. (De data asta și-a pus protecție 😂) după a intrat in mine, fără sa ma lase sa ma obijnuiesc cu mărimea lui. Eu gemeam tare cea ce pe el îl excita maxim, el era așa adânc in mine încât am început sa plâng de plăcere. Deodată el se oprise.

Jm: Baby, ești bine? Te-am ranit??
Eu: N-nu te opri J- ..adică daddy!

După el a realizat ca am plâns de plăcere așa ca el a continuat, după câteva penetrării, spun:
Eu: D-daddy..mai încet..ah..
Jm: Nu ma voi opri babygirl, știu ca îți place.

Mai ma penetrează încă 2 minute, când se oprește. Iese din mine și își ia boxerii pe el, eu rămân goală. Se pune in pat lângă mine și ma ia in brațe. Se uita in ochii mei și spune:

Jm: Te iubesc Soo, te iubesc mult!
Eu: Și eu Jimin!

Închidem ochii și adormim....Dimineața....

917 cuvinte :)))

♛𝓣𝓱𝓮  𝓣𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻♛ (m-am lăsat‼️)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum