Jimin vine rapid spre fața mea și mă sărută apăsat, eu nu îi răspund și rămân socata de felul cum se comporta. Eu încerc sa îl imping dar nu pot, este prea puternic, el se duce mai jos și îmi sărută gatul, eu scap un mic geamăt. Intre timp ce îmi face câteva semne pe gat eu reușesc sa-l imping departe de mine.
Eu: Chestia asta nu este corect Jimin.
Jm: Dacă nu vrei nota, bine.
Eu stau puțin pe gânduri, dar pana la urma este o nota..Și chiar dacă as faceo ar fi foarte greșit..Eu: Mmm..Jimin..
Jm: Da?
Eu: O sa o fac..
Jm: Așa mă gândeam și eu *și zâmbește pervers*
Lacrimile se formau în ochii mei..Deja simțeam durerea..Și câte probleme o sa am. (Atenție! O sa fiu scene 18+, dar cui îi pasa 😂 nici eu n-am 😏)
Jimin vine spre mine și mă sărută apăsat, îi răspund la sărut..este ciudat..Dar vreau nota aia mult.
Începe sa se îndrepte spre gatul meu, și mai începe sa îmi facă niște mici semne pe gat.Dupa începe sa îmi dea jos tricoul, și el pe al lui. Rămăsesem în sutien, el îmi da jos sutienul după îmi ia un sân (Nu cred ca scriu asta..😂) și începe sa mi-l suga (mor) eu scap un geamăt pe care pe el îl excită din ce în ce mai tare. El mă ia în brațe și mă pune pe o banca, îmi desface picioarele și vine spre mine și mă sărută, eu îi simțeam membrul foarte dur. După se duce în jos și îmi da pantalonii jos, rămân în lenjerie intima. După și el își da pantalonii jos și rămâne în boxeri. El vine cu mana la feminitatea mea și face cu doua degete foarte încet cerculețe. Eu scot un geamăt, eu dau capul peste cap și el se uita la mine râzând, mâinile lui se îndreaptă spre lenjeria mea, mi da jos, după se uita la mine de sus pana jos.Jm: Ce frumoasa ești.
Eu: J-jimin..mi-e frică..
Jm: Sa nu Îți fie, durerea se transforma în plăcere.
Eu: ...
El își da boxeri jos, și fără sa mai spun ceva intra în mine cu putere, eu tip foarte tare pentru ca eram virgina..da, uitasem sa îi spun..El se mișcă destul de repede cu mișcări de du-te vino.Eu: Mai încet Jimin, T-te rog..ahh
După 1 minut în care se mișcă încet, mă întoarce repede și eu rămân pe burta, tot pe acea banca. Fundul meu fiind față în față cu el. După ce se uita câteva secunde intra în mine cu putere și se mișcă repede, el se lasă pe spatele meu fiind aproape de urechea mea. Eu auzindu-l cum respira greu. Lacrimile mele curgeau din ochii la cât de dureros se simțea..Și tipam destul de des.
Eu: J-jimin..Eu o sa..ah
Jm: Da-ti drumul, și eu îmi dau.Cum a zis ăsta sa întâmplat. După ce am terminat ne îmbrăcăm, eram epuizați.
Jm: Acum ca am primit ce voiam, acum primești și tu ce vrei.
Eu: Yay..*spuneam epuizata și din cauza durerilor*
Jimin îmi pune zecele în catalog..măcar am primit nota care mă poate trece clasa altfel..primeam o gramada de bătaie.Eu: Mersi Domnule Park.
Jm: Eu îți mulțumesc. *zâmbește pervers*Îmi iau lucrurile și fug din clasa, fug foarte repede pana ies din curtea liceului, în timp ce fugeam plângeam foarte tare pentru ca acum mă simțeam ca o c**va care voia banii..Peste 5 min. ajung în fata casei mele, îmi șterg lacrimile și mă fac ca zâmbesc.
Eu: Bună mama.
Ma: Bună Soo, de ce ai venit așa târziu?
Eu: Pai..am stat la meditați la mate.
Ma: Ooh, bine, sa vi la masa peste 10 minute Da?
Eu: Ok..Fug spre scări pana în camera mea, închid ușa și mă pun în pat plângând extrem de tare pentru ce am făcut cu viața mea. Ce se poate întâmpla? Dacă vor afla? Dacă voi fi umilita în toată școala? Dacă...Nu mai m-am gândit la nimic și m-am băgat la somn.
Dimineata.......
OMG nu cred ca am scris așa ceva intr-o carte..Prima ora :) în fine..Sper ca ați rămas pana aici 💜 pupy
CITEȘTI
♛𝓣𝓱𝓮 𝓣𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻♛ (m-am lăsat‼️)
RomancePrima carte♡ scuze pentru greșelii!!! EDIT: VA ROG NU MAI CITIȚI CARTEA ASTA, AVEAM 12 ANI ȘI ERAM CRINGE RAU 😭😭😭 also m-am lăsat de ea, dar dacă vreți sa o citiți neaparat, puteți dar eu dacă mai citesc un pic din ea îmi vine sa ma arunc pe geam...