kiziman kimse dokunamaz

455 24 0
                                    

Sabah ingiltereye varmislardi. Jack kamarada Katerinayi uyandirip gunaydin dedi katerina farkli bicimde ya biraz daha yatiyim ne olurr dedi Jack bu diygu hosuna gitmisti ama uyanmasi lazimdi gemide kalamazlardi Jack bagirarak benle dolga mi geciyosun kilic dersi var hadi der demez katerina ayaga kalkti ve ben hazirim baba dedi gulerek. Jack hadi limana iniyoruz dedi katerina uzulmustu ama belli etmedi aldirmadida. Katerina ve Jack indikten sonra limanda katerinaya sen burda bekle ben gelcem birazdan dedi. Katerina tamam dedi. Limanda dolasiyodu katerina birden bi cocuklar kenara siristirdi onu demek sen Jack sparrow un kizisin ha dedi katerina basinda bicyerde KAPTAN olcakti dedi. Cocuklardan noro tabanca cikardi her korsanda elbet bir iki kursunluk tabanca vardir. Evet ben KAPTAN JACK SPARROW UN kiziyim dedi. Cocuklar gulustu taze etsin yani senin cay takimin falan varmi oynarsin dedi. Katerina kilicini cekti hepsi biraz geri cekildi bir tanesi haric o da kilic cekti. Bi kizla savasmak cok kolay olcak dedi sen oyle san dedi katerina birden bore katerinanin onune baska bi cocuk cikti dur seni aptal bi kiza kilic cekcegine benle savas dedi. Katerina hem mutlu olmustu hemde sinirlenmisti cunku kendini koruyabilirdi ama buna firsat vermedi. Cocuklar birbiriyle olesiye savasiyorlardi bi tanesi arkadan cocugu tutcakken ben engel oldum bu sekilde iki kisi dort kisiye karsi oldu. Sonunda bir korsan gelip kiliciyla bizi ayirdi gidin baska bi yerde oyun oynayin ucubeler dedi grup bi kenara ben ve cocuk bi kenara cekildik beni kprudugun ocin sagol ama kendi basimin cagresine de bakabilirdim dedi cocuk ozguvenin fazla nasil olsa cok bilindik birinin kizisin normaldir dedi gulerek ben KATERINA SPARROW dedi bende KURT HORM dedi iyi kaynastilar hemen konustilar durmadan susmak bilmediler..

jack sparrow gizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin