4.🅱ö🅻ü🅼 🆃🅴🆁🅻🅴🆃🅴🅽 🆂🅾🆁🆄🅻🅰🆁

54 60 179
                                    

🆃🅴🆁🅻🅴🆃🅴🅽 🆂🅾🆁🆄🅻🅰🆁a hoşgeldiniz
Terleyin bakalım amdkfmg
Hadi başlayak soru atlamak yok.!¡

Evet/hayır

🌻1-Yakalanmayacağınız kesin olsa aldatır mıydınız?

🌻2-En yakın arkadaşanızın sevgilisi/eşine aşık oldunuz o da size aşık ihanet eder miydiniz?

🌻3-şimdi fiziksel olarak en beğendiğiniz insanı düşünün sevgilinizi/eşinizi onunla aldatır mıydınız?

🌻4-size 5000 lira verilse sevdikleriniz satar mıydınız?

🌻5-size aylık 20 bin lira maaş verilse suriye'de çatışmayı düşünür müydünüz?

🌻6-Toplum baskısı,dini kurallar ve cezalar olmasaydı adam öldürür müydünüz?

🌻7-Peki yine yukardaki koşullar olsaydı hırsızlık yapar mıydınız?

🌻8-Sevgilinizi/eşinizi mafyanın kaçırdığını düşünün!ya sizin canınız ya onun canı dediler.canınızı verir miydiniz?

🌻9-Aynı koşullarda anneniz için canınızı verir miydiniz?

🌻10-Peki ya annenizi veya eşinizi/sevgilinizi kurtarmak için adam öldürür müydünüz?

🌻11-Acayip paraya sıkıştınız diyelim.Adamın birisi size 1 böbreğiniz karşılığında 500 bin lira veriyor.Satar mısınız?

🌻12-Hiç zararı olmasa hukuki bir cezası da olmasa uyuşturucu kullanır mıydınız?

🌻13-200 bin lira verseler hamam böceği,kurtçuk,Tırtıl,pişmiş fare eti ve örümcekten oluşan kokteyl tabağını yer miydiniz?

★·.·´¯'·.·★ sᴏʀᴜʟᴀʀ ɴᴀsıʟᴅı ʜᴇᴘ ʙöʏʟᴇ ʙöʟüᴍʟᴇʀ ʏᴀᴘᴀʏıᴍ ᴍı? ★·.·´¯'·.·★

🌻şímdí ѕırα klαѕík ѕσrulαr dα

🌻 tumвlr kullαnıчσr muѕunuz?

🌻єn çσk kullαndığın ѕσѕчαl mєdчα ѕítєѕı?

🌻єn ѕєvdígíníz чєmєk? 

🌻єn ѕєvdíğíníz dєrѕ?

🌻вíríní єtíkєtlє vє tєrlєtєn ѕσrulαrı cєvαplαѕın.

🌻@25.kíşí чαrın níkαh dαírєѕíndє вuluşαlım dє 

🌻kσrku fílm ízlєr míѕíníz

🌻єn вüчük hαчαlíníz

🌻hєr gєcє чαtmαdαn öncє kímí düşünürѕünüz?

🌻şuanki ruh halini bi emojiyle anlat

🌻arkadaşlarını seviyor musun?

☆basmayı unutma
Sormamı istediğiniz sorular
Etiketle
Görüşmek üzere

•αηкεт•☆Kirli Çamaşırlar☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin