~10~

1.1K 72 45
                                    


Jungkook hyungunun mesajını gördükten sonra yattığı yatağına daha da sokulmuştu.

Hyungu onun hasta olduğunu bilmiyordu. Jungkook da bilmesini istemiyordu zaten.
Çünkü hasta olduğu için diğer insanlar gibi ona acımasını istemiyordu.

Başkalarının bakışlarına alışmıştı. Ama hyungu..

O aşık olduğu adamdı. Onun karşısında aciz görünmek istemiyordu. En azından bu durum Jungkook için böyleydi.

Hyungu ona söylediği sözlerde haklıydı bunu biliyordu. Ama ona acıdığı için yanında kalmasını da istemiyordu. Zaten kısa bir süre sonra hayatını kaybedecekti. Bunun farkındaydı. 

Odaya giren güneş ışınları sayesinde gözyaşları parlıyordu.

Jungkook hastaneye yatalı 3 ay olmuştu. Koskaca 3 ay bu odada hapisti ona göre. Tek istediği şey ise ölmeden önce biraz olsun mutlu olmaktı. Ama olmamıştı işte.

Jungkook yine geleceğini değiştirememişti.
Hemşire ile 3 ay içerisinde çok iyi anlaşmış hatta abla kardeş gibi olmuşlardı. Tek dayanağı oydu. Yun noanası..

Aklına gelen fikirle doğruldu ve göz yaşlarını elinin tersiyle silip yüzüne masum bir gülümseme yerleştirip noonasına döndü

Jungkook: Noona

Yun: efendim canım

Jungkook: 1 güncük olsun buradan çıkamaz mıyım?

Yun: hmm neden çıkmak istiyorsun

Jungkook: ş-şey ben biriyle buluşacaktım da 😶

Yun: özel biri sanırım

Jungkook: evet , evet öyle
Çok özel

Yun: Jungkook üzgünüm canım ama doktorların kesin olarak çıkamayacağını söylüyor

Jungkook: noana ben ne zaman ölücem?
Ölmek istiyorum artık

Yun: Heyy o nasıl söz öyle

Ölmene izin vermem Jungkook

Jungkook: iyi ki varsın noona

Yun: sen de iyi ki varsın meleğim

Tüm gün gözyaşları durmayan genç, hemşiresinin ondan gizli serumuna koyduğu uyku ilacı sayesinde biraz olsun uyuyabilmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dream Love | Taekook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin