"Amikor én lebegtem..." monda a lány "emlékszel mit kelett csinálnia Ben-nek?"
Richie arca elsápadt, és el vörösödött egyszerre. "Rich... ha Eddie lebeg... neked kell majd megtenned.""Bev én-"
"Tudom hogy titkoljátok hogy együtt vagytok meg minden de-"
"Nem vagyunk eggyütt." forgatta meg a szemét Richie. A lány kérdően nézett rá.
"Tényleg nem?"
"Tényleg nem!" A lány már készült vissza vágni de Richie még nem fejezte be "Megteszem... de mivan ha utálni fog? Mivan, ha- ha undorodni fog és-"
"Eddie szeret téged Richie. Jobban mint hinnéd. Meg amugyis, soha nem utálna azért, mert megmented az életét."
A szemüveges bólintott.Pár órával később mind a hét gyermek a bunkerben feküdt. Elhatározták, hogy együtt alszanak, így minél hamarabb indulhatnak reggel.
Richie-nek nem jött álom a szemére. A tudat hogy Eddie egyedül van egy sötét, hideg, bacilusokkal teli helyen, össze törte szívét. Próbált ő aludni, de ahányszor lehunyta szemét barátját látta, ahogy összekuporodva sírni.
Ahogy a szörnyűbnél szörnyűbb lehetőségeken gondolkodott egy könnycsepp folyt le arcán.
"Ne félj, Eds" suttogta "Megmentelek. Megmentelek..." szegény fiúnak megtört a hangaja a sírás miatt "minden rendben lesz, csak tarts ki... meg tudod csinálni Eds, hiszek benned."
Nem is gondolta volna, hogy lent a csatornában egy alacsony fiú ugyanígy sír, én reménykedik, hogy barátai észrevették azt, hogy eltűnt.Ahogy felkelt a nap, Richie felkeltette barátjait. A szemüveges nem aludt semmit. Az igazat megvalva nem is volt fáradt, csak Eddiet akarta karjai közé zárni, és soha többet el nem engedni.
Az összes gyerek hazament a fegyverekért, majd fél órán belül az elhagyatott ház előtt álltak.
"Ti itt voltatok?" Kérdezte Max. A lány soha nem gondolta volna hogy testvérének van bátorságra ilyen helyekre menni.
"Otthon, édes otthon." mondta Stan.A hét gyerek belépett a romos, sötét házba. Pókok lógtak mindenhonnan, bárhova lépek a padló nyikorgott, és a libabőr tarkójukon ami attól az érzéstől keletkezett hogy valaki figyeli őket, soha nem múlt el.
Ha nem Richie ment volna legelől, észre vette volna ahogy Stan megfogja dadogós Bill kezét, aki oda súgta neki hogy nem kell félni, mert minden rendben lesz. Nem sokkal kélőbb elértek a kúthoz. Rögzítették, majd ledobták a kötelet. Egyenként lemásztak.
Ahogy a szenyvízben sétáltak Ben hirtelen megtorpant.
"V-van valami a vízben."
"Persze, szar meg hugy, jó lenne ha nem pazarolnánk ilyenre az időt mert Ed-"
"Nem Richie, valami mozgott."
A hét gyereknek hevesen kezdett verni a szíve, elővették fegyverüket, hogy bármi is rejtőzik ott, ne árthasson nekik.
"Ott van!" Mondta Bev, és a mozgás irányába mutatott.
"Ez csak egy-"
Bumm.
Max lelőtte az ártatlan halat, amit valószínűleg véletlen húztak le a wc-n.
"Gratulálok, mostmár biztos hogy meghallott minket a bohóc." forgatta meg szemét Richie "És Eddie-re is valószínűleg a frászt hoztad."
"Lehetett volna bármi, Rich."A csapat tovább sétált, majd egy csöndes tíz perc után elérték a helyet ahol Beverly lebegett pár hónappal ezelőtt.
Ahogy beléptek a helységbe, meglátták a földön kuporgó alacsony fiút.
"Eddie!" rohant oda a szemüveges, és könnyekkel teli szemmel átölelte barátját.Az ölelés nem tartott sokáig mivel Eddie ellökte magától a szemüvegest.
"Ne érj hozzám!" ordította "Tudom hogy meg akarsz csókolni Richie! Azt hiszed olyan buta vagyok hogy nem vettem észre?" mindenki csöndben állt. Nem erre számítottak.
"Hát elmondom neked, hogy én soha nem gondolnék rád úgy! Én nem vagyok buzi! Érted?"
"Eds-"
"Ne hivj Eds-nek te seggfej! Utálom mikor ezt mondod! Utállak téged! Mindanyiótokat!"
"E-eddie mi b-bajod van?" lépett előre Bill mikor látta hogy Richie nem tud megszólalni a sok könny miatt.
"T-t-te vagy a bajom Billy! Mindigis utáltalak!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Be My Baby ~ Reddie
FanficMi történik, ha Az nem adja fel olyan könnyen? A gyerekeknek nem csak a bohóccal, de saját érzéseikkel is meg kell küzdeniük. (12 évesen írtam, ne várj tőle sokat)