"Sevgili Ege,sen oradasın... Çok uzaklarda. Ama problem değil,sen oradayken de burada oluyorsun. Sen aslında benim yanı başımdasın. Çünkü sen... sen Ege'sin işte... Benim süper kahramanımsın. Yanımda olmadan yanı başımda olabilen... Aslında bakarsan sihir bu ve sen bir sihirbazsın."
"Merhaba ben acı,içinize kalbinizden girer,oraya yerleşir,uzun süre sizle kalırım. Bir tedavim yok. Bir kere beni içizin aldığınız zaman beni oradan çıkarmanız zor olacaktır,bilirsiniz. Bir insana,bir duruma kalbinizi açtığınız an sonunuz kaçınılmazdır. Ben açtığınız o an kalbinizden içeri girecek,en derininize yerleşeceğim. Ama aslında ben size zarar vermek için değil,sizi gerçeğinizle buluşturmak için giriyorum kalbinize. Binlerce hatta yüzbinlerce türüm var benim. Şu an hepinizin içindeyim, şöyle bir nefes alın. Acıyı hissedeceksiniz. Elinizi kalbinize koyun,selam verin bana. Sonra etrafınızdakilere selam verin. Çünkü hepinizin bir ortak noktası var,acı. Hepiniz aslında acı içindesiniz. Acı sizin içinizde,siz acı içindesiniz. Ruhunuz hayatında ilk kez dizleri üzerine düşmüş bir çocuk gibi acıyor. Ağlamıyorsunuz ya da ağlıyorsunuz. Ne olursa olsun dayanıyorsunuz. Çünkü siz dizlerinizin üstünde değil,ayaklarınızın üzerindesiniz. Binlerce kiloyum ben. İçinizde binlerce kiloluk acı taşıyor,yine de düşmüyorsunuz. Miktarım arttıkça kilom da artıyor. Bazen yüz binlerce kilo oluyorum içinizde. Yürürken birden duruyorsunuz,acıdan yürüyemeyeceğinizi hissediyorsu- nuz. İşte o an bilin ki beni çok doyurmuş,kilo aldırmışsınız. İçinize ata ata,biriktire biriktire beni büyütmekten başka birşey yapmıyorsunuz. Oysa hareket etseniz,konuşsanız,gülümseseniz birikmeyeceğim içinizde. Giderek kilo verecek, kayıp gideceğim içinizden. Siz sustukça ben büyüyeceğim,siz sustukça acınız artacak..."
"Seni görmem için yanında olmama gerek yok. Ben seni gözlerim kapalıyken de görebiliyorum. Zaten ben seni sadece gözlerim kapalıyken görebiliyorum..."
"Aramızda şehirler,ülkeler,denizler,kilometreler var...
Ama cama çıktığımızda aynı görüntüyü görüyoruz.
Herşeye rağmen gökyüzümüz aynı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3391 Km Sözleri[TAMAMLANDI]
RomanceBeyza Alkoç'un yazmış olduğu 3391 Kilometre adlı kitaptan güzel alıntı derlemeleri.