0.1

11 1 4
                                    


Bakugou

''Geldi! İşte geldi!! Beklediğimiz gün geldi Katsuki!''

Bağırarak sırtıma atlayan pembe saçlı kızın bacaklarını sıkıca tuttum. Yıllardır yapardı bunu. Artık sendelemiyordum bile. Söylediği şeyi yeni anladığımda tam neler olduğunu soracakken Boktan Saçlı benden önce davrandı.

''Ne gününü bekliyorduk ki biz Mina?''

Pembeli, çocuksu aptal neşesiyle tekrar bağırdı. ''Dans yarışması var!!'' Bir anda bütün heyecanım sönüp gitmişti. ''Siktir lan oradan! Bu günü neden bekleyeyim ben?! Hayatta o saçmalığa katılmam.'' Aniden sırıttı pembeli. Gözleriyle arkamızdan geçen aptalları gösterdi. Kendisi onlara 'DekuSquad' diyordu. Eskiden aramıza katılmaya çalışan ama nefret ettiğim Deku, Yarım bebe, Koca bacaklı, yuvarlak yüzlü ve kurbağa kızın olduğu boktan arkadaş grubu. 

Onlar bizim gibi değildi. Pembeli, Bant Kafa, Boktan Saçlı, Pikachu ve ben uzun yıllardır hatta çok küçüklüğümüzden beri arkadaştık. Deku bizimle takılamayınca onlarla takılmaya başladı. En fazla 1.5 yıl falandır 'dostluk'ları. Tekrar pembeliye döndüm. ''Yarışmaya onlar da katılıyor! İşte, onlardan üstün olduğumuzu göstermek için mükemmel bir şans! Tam senlik, değil mi Katsuki? BakuSquad, DekuSquad'a karşı. ÇOK HEYECANLIYIM!'' Rekabet mi? Duyduklarımla yüzüme küçümser sırıtışımı yerleştirdim. 

''O aptalları geçmek ini her şeyi yaparım. Bana güvenin sizi bok parçaları!''

Ellerini hızla çarptı pembeli. Onlar katılmasa bile, sırf bu kız için katılabilirdim yarışa. Sevgimi göstermesem de hepsi bilir onları sevdiğimi, özellikle de pembeli. Aramızdaki tek kız hep oydu. Hatta Denki'nin aptal kulaklı sevgilisini sürekli yanımızdan kovar. Hâlâ eski küçük kız gibi, asla bizi paylaşamaz. Bir o kadar da bize sevgili bulmaya çalışır. Onu anlamak imkânsız.. Ben bunları düşünürken Boktan Saçlı kolunu omzuma attı. ''Seni dans ederken görmek eğlenceli olacak, Bakugou!'' Sırıtarak aramızda pek boy farkı olmayan kızıla baktım. O sırada Sero ve Denki dondurmalarla yanımıza geliyordu. ''Hadi şu aptalları patlatalım.''


MERHABAAA!!! Bana Eri diyin lütfen. -Eri-chan çok tatlı uWu- Her neyse, ilk defa yazıyorum umarım çok iğrenç olmaz. BakuSquad'ı çok sevdiğim için böyle bir hikaye doğdu. Sanırım fazlasıyla KiriBaku olacak. Bilemiyorum.. Umarım beğenilir! Lütfen vote ve yorum atıın. :3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BakuSquadWhere stories live. Discover now