Semuanya start bila umur aku masuk 7 tahun..
Flashback..
"Yuri jangan pergi jauh!" kata puan ahn sambil sibuk memilih ikan di sebuah gerai.
"Eomma ada kucing! Yuri nk pegang boleh" kata yuri yg sedang mendekati kucing itu.
"Kotor la, sayang" puan ahn cuba menarik tangan anaknya.
"Eomma kucing tu lari dah..hmmm"
Yuri mengeluh pasrah ketika melihat kucing itu cepat cepat lari masuk semak. "Kucing tu mesti antisocial, kan?"Puan ahn hampir tergelak mendengar kata kata anaknya.
"Sayang.. tu kucing liar..mestilah dia takut nak dekat nga kita. Okey?"ujar puan ahn.
"Ouh liar.. Oi, kucing! Nanti dengarlah lagu liar Camilla cabelo" ujar yuri.
"Lucu la anak ni.." Uncle jual ikan dah nak tergelak tengok, cute sangat!
"Jom kita balik...eomma buat nugget nasi okey?"
"Ayuh balik rumah..yuri nak video minumlah susu anakku~"kata Yuri dengan riang.
Ketika berjalan pulang, puan ternampak seorang budak lelaki yg berdiri di tengah jalan lalu di tegurnya.
"Adik jangan main kat situ!"
Tiba tiba puan ahn ternampak sebuah kereta yg laju datang ke arah budak lelaki itu. Badan yuri ditolaknya menyebabkan yuri jatuh ke tanah.
Puan ahn menolak budak itu ke tepi jalan. Namun...semuanya berakhir untuk puan ahn. Kereta tadi merempuh puan ahn sebelum puan ahn bangun.
Yuri sudah terlompong melihat kejadian itu. "EOMMA!!!!" jerit Yuri. Airmata laju menuruni pipi.
Di situ juga, puan ahn mehembus nafas terakhir.
Budak lelaki tadi hanya melihat. Dia juga terkejut. Dia melihat ke arah yuri. Mata mereka bertembung. Budak lelaki itu terus lari. Tapi sempat dikejar oleh yuri.
Budak lelaki itu berhenti di sebuah rumah besar. Yuri melihat kemewahan rumah itu. Ketika leka, yuri kehilangan jejak budak lelaki itu.
Dia berasa amat geram. Dia mahu pulang ke tempat kejadian tapi sayang dia tak tahu dimana dia berada.
Yuri bercangkung di dinding pagar rumah agam itu sambil menangis. Lama juga dia berada di situ.
"Oh! Adik kenapa duduk kat sini?"
Tanya seorang makcik.
Yuri hanya diam tak menjawab.
"Kamu mesti sesat kan?"
Yuri mengangguk perlahan.
"Mari kita pergi balai polis, ok?"
Yuri hanya diam.
Yuri di bawa ke balai polis. Bila dia dan makcik tadi masuk, dia melihat ada seorang lelaki sedang berbincang dengan seorang polis.
"Nama anak encik apa ya?"
"Ahn yuri"
"Papa?" yuri mula bersuara.
Lelaki tadi menoleh lalu berlari ke arah yuri. Badan Yuri dipeluk.
"Yuri pergi mana?" Soal encik ahn yg panik.
Yuri hnya menangis.
End of the flashback
"Awak sorang je tahu benda ni"
Kata yuri.
"Pastu?"
YOU ARE READING
[C] HURTING SO MUCH •|• SKZ Seungmin ^-^
Fanfiction-aku yg seksa dia dulu, sekarang aku sendiri yg terseksa ( Ahn Yuri ) -aku benci rasa ni.. ( Kim Seungmin ) Nak tahu why boleh jadi camni, dipersilakan baca. *takde kaitan pon senanya kat atas tu...hahahah sori tak nak naik lori* Start : 17•03•2020 ...