Yuri's POV.
"Ummm..seungmin?"
Aku teragak agak nak borak nga dia lepas dia buat kat aku tadi dan aku teringat masa aku kena tengking. Aku tetiba rasa berdebar.
"Kau gelabah pehal?"
Aku tersentak. Aku tengok mata seungmin yg duk tengok ramen. Tangan kanan dia sibuk duk kuis kuis ramen pakai chopsticks..
'Pehal nga dia ni?'
Bisik hati aku...
"Tak...saya tengok tadi lagi awak duk kuis ii ramen tu..makan la...sejuk nanti tak sedap"
Diam saja..
Aku gigit corndog aku..sedap wei...
[ writer kat sini lapar... Sabo jela ]
Seungmin mula makan ramennya. Aku perhati je dia makan. Mata dia still lagi tengok ramen macam tak pedulikan aku pon ade..tapi dia lebih macam ada masalah..cam duk pikir benda...
"Heh yuri! Makan ahh..duk tenung orang makan..dia 2 darab 4 je "
Kata beomgyu...
Darah dah start panas...
Sungguh panas panas~
K stop..
"Oi! Berjampuk hal orang, mak kau tak ajar pon buat benda tu. Dasar bontot senget!"
"Kau tu hah main tenung rezeki..makan makan la...aku sumbatkan baru kau tahu!"
"Sumbat ahhh kalau berani..aku sengih dah kecut ni kan nak sumbat makanan kat aku, huh!"
Aku pon jongangkan gigit depan aku kat beomgyu..tarik sekali nga muka hodoh aku..outomatik dia jatuh dan menyorok..
"Ummi tolong gyu~"
Beomgyu dah menangis takut...
"Nak lawan aku, ceh"
Aku pusing balik menghadap seungmin. Terkejut aku melihat dia. Dgn tangan kiri menongkat kepalanya mata dia duk tengok aku.
Wow! Ini debaran..haih aku cair~
"Kenapa tengok cam tu?"
"Saja..nak tengok kawan aku"
"Ouh okay..."
Aku mengangguk dan berpaling ke arah lain. Tak nak tengok mata lawa dia.
Then, aku balik ke corndog aku..tinggal seketul je lagi..
"Makan"
Arah seungmin. Dia masih dalam posisi tadi.
Aku buat rilek..aku angkat corndog lalu senyum kat seungmin. Aku pun gigit. Bila aku tarik cheese tu memanjang..fuh cam buat asmr pulak.
YOU ARE READING
[C] HURTING SO MUCH •|• SKZ Seungmin ^-^
Fanfiction-aku yg seksa dia dulu, sekarang aku sendiri yg terseksa ( Ahn Yuri ) -aku benci rasa ni.. ( Kim Seungmin ) Nak tahu why boleh jadi camni, dipersilakan baca. *takde kaitan pon senanya kat atas tu...hahahah sori tak nak naik lori* Start : 17•03•2020 ...