Druhý deň som v škole nevidela môjho crusha. Bola som si neistá či si niečo nespravil ale radšej som na to nemyslela. Celý deň pršalo. Keď som išla domou autobusom videla som z okna ex svojho crusha ako ide pod dáždnikom s iným chalanom. Prišla som domov doma ma čakala mama s obedom. Po obede som sa išla učiť zapla som si hudbu a učenie sa mohlo začať. Zrazu mi pipla správa. Písal mi Andrea. Písal mi či by som jej poslala úlohy lebo nebola v škole. Poslala som jej ich a v tom prišla mama a spýtala sa ma s kým si to píšem. Povedala som jej s kamoškou. V tom začala rozprávať ci by sme si niečo neupiekli muffini. Povedala som áno lebo rada pečiem a hlavne s mamou. Po pečení som išla do sprchy lebo som bola celá špinavá. Po sprche som zapla počítač a začala pozerať seriál. Ráno som sa zobudila na to že mi zazvonil budík. Tento deň bolo teplo. Obliekla som si svoju obľúbenú sukňu a mohla som ísť na autobus a do školy. Dnes som si sadla do lavice a vtom prišiel. Sadol si predo mňa pekne vonal mal takú zaujímavú voňavku. Otočil sa ku mne a predstavil sa mi vola sa Šimon. Poprosil ma o pero lebo si zabudol celý peračník. Celá som bola bez seba lebo sa konečne otočil a ja som mu mohla nejako pomôcť a pozrieť sa na jeho pekne modre oči a vidieť jeho hnedé vlasy z blízka bol zo neopísateľny zážitok na ktorý nezabudnem. Cez hodinu fyziki ma vyvolala učiteľka že mám ísť pred tabuľu bola som strašne nervózna. Celá trieda sa na mňa pozerala ako keby som všetko vedela. Ale ja som úplne zabudla ze v ten deň mame fyziku. Našťastie som išla len vyriešiť príklad ktorý som vedela vydýchla som si. Zo školy som sa rozhodla ísť pešo keď bolo tak pekne. Do uší som si dala slúchadlá a išla som. Zrazu vedľa mňa prešiel niekto na skateboarde. Bol to Andrej. Obzrel sa a spomalil. Nevedela som prečo spomalil ale neriešila som to. Keď sme sa stretli vrátil mi pero co som mu požičala. Opýtal sa ma či má môže odprevadiť. S radosťou som povedala áno. Rozprávali sme sa o tom z kadiaľ som prestúpila a iné veci. Zrazu sme boli pred mojim domom povelali sme si ahoj. Ešte chvíľu som bola na chodníku a pozerala som sa kam ide zistila som ze býva o dva domy ďalej.
Mama bola pri dverách a opýtala sa ma kto to bol povedala som jej že je to spolužiak. Išla som do svojej izbu dnes sme výnimočné nemali úlohy. Ale aj tak som si spravila iné úlohy na iné dni. Podvečer som si dala dlhú vanu pustila som si pesničky a relaxovala som. Dnes som sa zobudila na vôňu palaciniek ktoré mama urobila pretože dnes išla trochu neskor do roboty a vrátila by sa až večer tak mi povedala ze v chladničke mam obed a iné veci. Dnes som si dala traky ktoré sú roztrhané nenávidím keď dám nohu so jednej z dier. Do školy ma za viezla mama. Pred školou ma čakala Andrea. Dnešný deň bol super. Po škole sme sa rozhodli ísť do cukrárne. Andrea pozvala aj Šimona ja som o tom nevedela. Prišli sme do cukrárne a Šimon tam sedel Andrea zrazu musela ísť preč keďže vedela ako sa mi páči. Ja som si objednala čaj a Šimon si dal tiež čaj. Spolu sme išli pomali domou. Tento deň skončil ako každý iný. Hurá je tu sobota. Dnes som si pospal trochu dlhšie keďže je vykend. Ako som si zapla wifi na mobile prišla mi žiadosť od Šimona z Instagramu. Potešila som sa. Pridala som si ho a hneď mi napísal ahoj. Takto sme si písali desať minút kým mi nenapísal či by som nechcela ísť s nim von. S radosťou som povedala áno. Poobede sme sa stretli pred mojim domom. Išli sme na zmrzlinu a do parku. Bol to pekný zážitok. V nedeľu sme išli s Andreou pomôcť do útulku keďže tam ma tetu a poprosila nás ci by sme jej nepomohli s upratovaním a s venčenim. Povedali sme si ze to bude dobrý nápad...