Witam. Tym razem powracam z kolejnym ff. Przyznaję, że piszę je pod wpływem obejrzanego niedawno serialu "Hannibal". Zdaję sobie sprawę, że to opowiadanie skierowane jest głównie do fanów serialu, ale oczywiście zachęcam wszystkich do przeczytania ;) Ci, co mnie znają wiedzą, że przed każdą moją powieścią piszę wstęp, by opowiedzieć krótko o książce i pomyśle na nią. Kiedy zaczynałam oglądać Hannibala, nie wiedziałam, że serial przedstawia bardzo ciekawą relację między głównymi bohaterami ;)Nie należę do osób, które shipują kogokolwiek. A tutaj nie da się nie shipować głównych bohaterów! Wszystkich fanów Hannigramu pragnę uprzedzić, że jeśli liczą na jakieś dzikie seksy między Willem a doktorkiem, to się zawiodą- nie jest to w moim stylu (chociaż po ff z Pewdsem można odnieść inne wrażenie), ale postaram się, by wilk był syty i owca cała ;) Krótko mówiąc postaram się odwzorować ich relacje z serialu.
Krótko o książce: Will i Lecter spadają z klifu. FBI odnajduję Grahama. Ciała Hannibala nie odnaleziono. Minął rok. Jack Crawford znów puka do drzwi Willa Grahama i prosi go o pomoc w stworzeniu portretu psychologicznego groźnego mordercy, który uprowadza, a następnie zabija młode kobiety...
Wszystkie wspominania i wizje w opowiadaniu będą pisane kursywą. To będzie prawdopodobnie najtrudniejsza książka w moim życiu, dlatego proszę o wyrozumiałość. Piszę , bo lubię :) dlatego pamiętajcie, że jest to TYLKO fanfiction i przyjmijcie je z pewną dozą dystansu ;)
Książka oparta jest na serialu "Hannibal"oraz na powieściach Thomasa Harrisa opowiadających o losach Doktora Lectera.
Dlaczego piszę tę książkę? Chyba chcę zobaczyć, co się stanie ;)
CZYTASZ
Polowanie na Lisa //Hannibal//Hannigram//
FanfictionBył pewien, że Hannibal nie żyje, że już nigdy się nie zobaczą. Wkrótce przekona się, jak bardzo się mylił.