Kako je vruć dan! Ni lepeza mi ne pomaže više. Klima u mom stanu je upaljena, mogu tamo otići da se ohladim. Odlazim do stana i vidim da su vrata otključana? Jaehyun je stigao ranije?
Jaehyun je moj dečko sa kojim se zabavljam već 6 godina. Zajedno smo od osmog razreda osnovne i lepo nam je u vezi. Ušla sam u stan i htela da ga iznenadim. Trudila sam se da budem tiha kako me ne bi čuo.Xx: Neće saznati...
To mi je jako poznat glas? Jel to Lia?
Otišla sam do sobe i videla kako se ljube.Y/n: Bravo.
Počela sam da tapšem.
Y/n: Aplauz za kurvu i mušku kurvu.
Lia: Y/N.....mogu da ob-
Y/n: Dovoljno si objasnila.
Jaehyun: Nije tak-
Y/n: Da tako je i nemoj da me ubeđuješ u suprotno! Gotovo je. Jaehyun? Zar je tako teško držati ga u gaćama?! A ti Lia, mislila sam da poštuješ i mene i sebe više.Napustila sam stan. Nisam ni uzela svoje stvari. Doći ću po njih sutra kada je Jaehyun na poslu. Otišla sam do kuće svojih roditelja i izbegavala da bilo šta kažem mami.
Bila sam u svojoj staroj sobi plakajući.
Nakon 6 godina veze i 10 godina prijateljstva ovo mora da se desi? Za Jaehyuna me nije toliko briga koliko za Liu. Ceo život smo se družile, maštale kako ćemo živeti u velikoj kući i kako će se naša deca družiti.
Moram da skrenem misli.
Uzela sam svoj telefon i gledala neki video. Ugh mrzim kada mi iskoči reklama. Baš kada sam trebala da je sklonim sa ekrana, nešto me je nateralo da to ne uradim.Prevario vas je dečko i želite da se osvetite?
Nastavila sam da gledam.
Pozovite 745-****** i osveta će doći po njega.
Ukucala sam broj i premišljala se da li da nazovem. Ovo je detinjasto. Zar stvarno verujem u sve ovo?
Ugasila sam telefon i legla da spavam. Moram da skrenem malo misli sa današnjeg dana.
Sledećeg jutra otišla sam do svog starog stana. Zaključano je. Uzela sam svoj ključ i videla da je brava promenjena. Stigla mi je poruka.Jaehyun♡:
-tvoje stvari su poslate na adresu tvojih roditelja, ne uznemiravaj me-On će ovo meni da uradi?! Nisam mislila više. Pozvala sam broj od juče i čekala da se osoba javi.
-Halo.
Y/n: Zovem zbo-
-Znam. Dogovorićemo se kod starog drveta u šumi blizu grada.
Y/n: Ali kako da znam da mi se ništa loše neće desiti?
-Ako želiš da ga gledaš sa Liom svaki dan. Onda nemoj doći.
Y/n: Doći ću u 4.
-Tako sam i mislio.Glas ove osobe je veoma dubok i grub. Da li radim pravu stvar?
_______________________________________
Hej!!! Nova priča♡
Nadam se da će vam se svideti♡
YOU ARE READING
Other world
Adventure-Yoongi- Priča o Y/N koja je videla svog dečka da je vara sa najboljom drugaricom. Zbog besa im govori stvari koje nije ni mislila, ali ih želi obrisati iz svog života zauvek. Razmišlja o osveti i pokušava da nađe pomoć preko interneta, gde nalazi b...