Nalazim se kod starog drveta. Plašim se iskreno. Niko ne zna da sam ovde i ako mi se nešto desi niko neće znati gde sam poslednji put bila ili šta mi se desilo. Stalno proveravam vreme na telefonu. Zašto mora da kasni? 4:15 je.
Noge me bole kolijo dugo već stojim. Sad vidim zašto ljudu ne vole kada kasnim, to mi je loša navika...
Naslonila sam se na staro drvo i osetila kao da propadam. Udubilo se.
Da li sam se ja to ugojila?! Drvo sam slomila zbog svoje težine?!
Videla sam da se jedan žbun pomerio u stranu. Prišla sam i videla da je skrivao prolaz. Trebam li da uđem ili da čekam tog lika?
Stigla mi je poruka:-Hoćeš li ući više? Nemam ceo dan.-
Plašim se. Nisam ni sama sigurna šta je na kraju tog prolaza. Bilo je mračno. Zakoračila sam i propala. Padala sam par sekundi dok nisam dotakla dno. Osećam se kao Alisa u zemlji čuda. Nalazim se u jednoj maloj prostoriji gde se nalaze 4 vrata. Crvena, plava, žuta i zelena. Šta sad?
Htela sam da sačekam par minuta da vidim hoće li mi stići još jedna poruka, ali ništa od toga. Čak i da hoću da odustanem ne znam kako da se vratim.
Probala sam da otvorim prvo crvena vrata i iza njih su se nalazile planine. Iza plavih sneg, iza žutih plaža a iza zelenih šuma.-Izaberi jedan prolaz kako bi došla do mene, ali zapamti ponekad se iza najlepšeg osmeha krije najgora duša. Srećno Y/n.-
Šta ovo sad znači? Kakve veze ima osmeh sa vratima?
Mahinalno sam htela da izaberem žuta vrata ali onda...
"Iza najlepšeg osmeha krije se najgora duša"
Znači najbolja vrata su najgora?
Crvena su po meni najgora. Planine, litice, visina... Jako se plašim visine.
Izabrala sam crvena. Ušla sam, vrata su se sama zatvorila i nestala. Hladan vetar mi se igrao sa kosom i duvao mi u lice. Ovo će biti dug put.....
Nalazila sam se na jednom pašnjaku i mogla sam videti planine u daljini. Krenula sam polako, sada nema odustajanja Y/n možes ti ovo!
Išla sam a nisam ni znala gde. Došla sam do velikog mosta. Klatio se
levo-desno i izgledao je kao da će svakog trenutka pući i raspasti se. Pogledala sam koliko je visoko i od magle nisam mogla videti.Xx:Hej! Čekaj!
Okrenula sam se i videla devojku koja je trčala prema meni. Stigla je sva zadihana.
Xx:Ahhhh, čekaj da dođem do vazduha.
Xx: Ja sam Lua.
Y/n: Drago mi je. Ja sam Y/n.
Lua: I ti tražiš osvetu?
Y/n: Da. Zašto ti tražiš?
Lua: Najbolja drugarica me je izblamirala pred celom školom. Ti?
Y/n: Dečko me je prevario sa najboljom drzgaricom.
Lua: Ugh. To mora da boli...Nisam odgovorila, ali nije pogrešila... boli...
Lua: Koja će prva?
Y/n: M-molim?
Lua:Ovaj most moramo preći.Ostala sam bez daha.
Y/n: Kako to da uradimo a da ne umremo?
Lua:Plašiš se visine?Klimnula sam glavom.
Y/n: I da se ne plašim ovaj most bi mi bio strašan.
Lua: Mislim da ne možemo obe u isto vreme da ga pređemo. Moramo jedna po jedna. Ako ti je lakše ja mogu prva?
Y/n: Molim te...Lua mi se osmehnula i brojala do tri kako bi pretrčala most. 1, 2, 3....
Brzinom svetlosti se prešla most. Most se klatio još više sad. Lua mi je dobacila sa druge strane mosta.Lua: Samo pretrči i ne razmišljaj o tome. Možeš ti to Y/n! ZA PRAVDU SVOG DEČKA!
Za pravdu svog bivšeg dečka. 1, 2, 3.
Počela sam da trčim a most se klatio više nego što sam mislila. Žmureći sam trčala zbog straha da pogledam dole. Čula sam Luu koja viče i bodri me. Pala sam.Lua: Čestitam. Uspela si.
Pomogla mi je da ustanem i pogledala sam uza sebe strašan most. Nije ga bilo više.
Yn: Šta je sa mostom?
Lua: Baš kada si pala otkačio se i pa u provaliju. Ne brini sad o tome. Moramo da idemo.Y/n: Ovo izgleda lepo.
Lua: Izgleda. A izgled te može prevariti.Nastavile smo da hodamo. Stale smo kod potoka kako bi popile vodu. Padao je mrak i postala je nemoguće ići bilo gde.
Lua: Mračno je. Hajde da prespavamo ovu noć pa ćemo nastaviti sutra.
Y/n: Može.
Lua:Y/n? Šta je ono?
Y/n: Vatra? Još nekog ima ovde.Krenule smo ka vatri i stigle do pećine u kojoj se nalazio jedan dečko.
Xx:Nisam znao da ovde ima još ljudi. Ja sam Wonho.
Lua: Ja sam Lua a ovo je Y/n. Da li imaš protiv ako ti se pridržimo?
W:Naravno da ne. Sedite.Ušle smo u pećinu.
Y/n: Zašto ti tražiš osvetu?
W: Um....recimo samo da trebam da obavim nešto. Vi?
Lua: Najbolja drugarica me je jako izblamirala.
Y/n: Mene je prevario dečko sa najboljom drugaricom.Pričali smo tako još malo dok nismo zaspali.
_______________________________________
Hejjj! Odlučila sam da pišem nešto malo drugačije, nadam se da će vam se svideti!♡♡♡♡
YOU ARE READING
Other world
Adventure-Yoongi- Priča o Y/N koja je videla svog dečka da je vara sa najboljom drugaricom. Zbog besa im govori stvari koje nije ni mislila, ali ih želi obrisati iz svog života zauvek. Razmišlja o osveti i pokušava da nađe pomoć preko interneta, gde nalazi b...