Kap. 3

13 1 0
                                    

Mødet Med Steve

Alex vågner med et sæt, hun tror at det hun havde oplevet var en dum drøm, men langsomt som hun sidder der i sengen opdager hun at hun ikke genkender det værelse hun er i, hun begynder langsomt at kigge sig omkring, hun var ikke derhjemme, hun var heller ikke hos en veninde eller en ven, det går op for hende at det hun tænkte var en drøm ikke var en drøm, men virkelighed, hun begynder at græde, men hun græder ikke højt, for hun ved ikke hvor hun er, noget tid senere beslutter hun sig for at gå på opdagelse i det hus hun er i. Hun kan ikke huske at hun var kommet til et hus, men hun havde garanteret også været så søvnig at hun ikke havde lagt mærke til hvor hun var kommet hen. Hun besluttede at gå en tur i det hus hun var kommet til, men hun opdagede hurtigt at det var meget stort, og at det ville tage for lang tid at gennemgå hele huset, så hun besluttede sig for at finde køkkenet. Hun fandt først køkkenet efter et helt kvarter, men så var hun jo også rigtigt sulten, hun følte det også som om at der var et sultent monster inde i hende, og når hun tænkte på monstre, begyndte hun at tænke på Herobrine, det monster som der havde lagt hendes hjem i ruiner, og dræbt hendes forældre. Efter at hun havde spist, blev døren ud til åbnet, og der kom en mand ind, "Du er vågnet kan jeg se, og jeg kan også se at du har spist dig mæt." sagde den ukendte mand, "Har du det godt eller skal du hvile lidt mere?" "Hvordan kom jeg egentlig herhen?" spurgte Alex, manden svarer "Du kom ridende ud af skoven, og så faldt du om på hestens ryg og var ved at falde ned." sagde han "Og jeg nåede lige med nød og næppe at gribe dig." tilføjede han hurtigt, efter noget tid sagde han "Jeg hedder forresten Steve. Hvad hedder du?", "Alex, mit navn er Alex. Hvor lang tid har du egentlig boet her?" sagde Alex, "Hele mit liv." svarede Steve, og så blev der stille, og nu hvor Alex mærkede efter, var hun faktisk ret træt, så hun valgte at gå tilbage til det værelse hun låner.

Historien om slaget mellem Herobrine og Alex (En Mincraft Fortælling)Where stories live. Discover now