ještě než se pustíme do nějakého psaní tak vám chci shrnout něco o sobě...
Jsem Kate wheithová (waitová) je mi 18 let a právě jsem dostudovala střední školu . Bydlím už bez rodičů ale se svou nejlepší kamarádkou Sofií je jí taky 18 ale to není tak podstatný jde mi o to aby jste byli v obrázku o kom vůbec čtete a tak pustíme se do toho.
Je pondělí 10.7. a je 9 hodin přesně . "Sofie vstávej zabal si věci kluci tady za hoďku budou tak už sakra vstávej, nevím jak ty ale já už mám vše hotový,, prohlásila jsem . Sofie prohlásila rozespalým hlasem "do háje nemohla jsi mě vzbudit dřív vždyť nejsem ani vysprchovaná ani namalovaná niiic zase budu po zadu!! fakt dikky Kate ,, "tak sorry pani dokonalá ale teď dost nadávek a už vstávej nebo fakt nic nestihnem,, prohlásila jsem vysmátým hlasem.
o hodinu později...
Kate volal mi Luky jsou už tady pojď už ... prohlásila Sofie . Joo hned tam budu nalož zatím prosím kufry ju ? děkujuuu poprosila jsem Sofii . okay a co děláš že mám čekat ?? zeptala se Sofie . Jsem na záchodě ježíš už jdu . řekla jsem Sofii .
v autě :
Čau Luky. ehm ahoj Christiene já myslela že nejedeš .? byla jsem překvapená protože jede i Christien a on je nejlepší kámoš Lukyho a taky nejhezčí kluk na naší škole je divný že jede i on a bude se semnou muset bavit ve škole se to totiž neděje . jo a taky aby jste byli trochu v obrazu Luky a Sofie spolu chodí takže já a Christien jsme oba single u mě je to sice nečekaný jo ale nechápu jak může být Christien single . líbí se mi už od základky ale věděla jsem že my dva spolu nikdy nebudem .
Christien na mě : noo asi překvapení Kate. promiň že jsme ti to nenapsali to byl Lukyho nápad že luky?.?
pousmál se na mě...
Jasný v pohodě chápu čim víc lidí tím větší sranda spíš jde o to s kým budeš ve stanu když Luky a Sofie jsou spolu a já sama a víc než dva stany nemáme máš do kempu vůbec něco ???
Christien : ehm jo mám spacák ale na stan jsem trochu zapomněl a k ná to už neztíháme máme reservaci takže si asi zařídím karavan
Luky: ježiši tak vás nezabije když pár dní budete spolu ve stanu stejně to je určitě tvůj sen weithowá tak nepruď
začali se všichni smát po pravdě i já se uculila
Lukaši zavři hubu myslím že chápu že potřebuješ s Sofií nějaké to soukromý tak drž hubu vole a já budu s christienem tedy jestli chceš jako je to na tobe Chrisi
Christien: hele vůbec nejsem proti když to nabízíš pozvu tě za to na oběd bereš ??
"jasný beru to je dobrá nabídka,, . nemohla jsem odmítnout promiňte
Sofie: Dámy a pánové jsme tu vítejte v nejelegantnějším kempu v životě
no lidi tady bych zatím ukončila první díl koneckonců myslím si že už toho taky máte dost tešte se na další díl brzy ... pro zatím se mějte a druhý den ahoj...
ČTEŠ
Nenech mě samotnou
RomanceAhoj jsem Kate a je mi 18 let 😅 Mám nejlepší kamarádku Sofie a je jí taky 18. To co tady píšu dává dost zabrat