2.BÖLÜM: RÜYA

30 7 0
                                    

    Yaklaşık yarım saat  sonra hâla yatakta kıvranıyordum, telefonumun ekranını açıp saate baktım "bazen sadece saate bakmak için uyandığım doğrudur" ekranı kilitleyip telefonu komidinin üzerine koydum. Gözlerim kapattım ve battaniyenin içine doğru kıvrıldım. Bir süre sonra 2 yaşında ikizimle birlikte bahçede evcilik oynadığımız görüntüler geldi gözüme. Sonra annem ve babam sonra biri geldi bir dakika ben bu çocuğu nerde görmüştüm ya. Düşün Deren düşün, hıh buldum bugün beni  hastaneye götürüp eve getiren çocuklardan biri. Eren'e , ikizime ne kadar benziyor. Evet buda gitti gözümün önünden. Uyku sersemliğiyle gözümü açtım. Uyku beni çekiyordu içine resmen. Hemen tekrar kapandı gözlerim zaten uykuya dalmam için 2 dakika yetiyor. Kendimi uykuya bıraktım Merve'nin sesiyle açtım gözlerimi. "Hadi hadi saat 12 oldu" diyen sıcak sesiyle. Kalktım gözlerimi ovuşturdum ve hadi bugün tatlı komasına girdireceğim seni dedi. Pijamalarımla aşağı indim mutfak masasının üstünde kahvaltılıklar ve omlet vardı. Ooo Merve döktürmüşsün dedim. Ya kızım ben yapmadım sipariş ettim . " Şakaa mı yapıyorsun?" dedim. Yoo ciddiyim dedi. Vallaha şaka gibisin ya Merve. Kahvaltı yaptıktan sonra telefonumu aldım.

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. İyi okumalar . Okuduğunuz için teşekkürler oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😊😊

BİLİNMEYEN KARDEŞLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin