Arkadaşlar uzun bir suredir yazamadım kusura bakmayın ama bu bölüm bana göre biraz uzun olacak ;)
2 HAFTA SONRA
--" Tamam yaa kızma Deren"
--" Kızmamam için bir neden söyler misin acaba Mete!?" bunları söylerken kollarımı birleştirip önüme attım.
--" Çok yakışıklıyım!" Dedi ve bir kolunu omzuma attı.
--" Hmm! Sen öyle san."
Mete'ye çok sinirlenmiştim. Geçtiğimiz günlerde beyefendiye çok yüz vermemin sonucu bir bakımdan arkadaş olmuştuk. O pislik ise bu sabah eve gelmişti ve ben de duş almıştım. Saçlarımı kurutma için aldığım kurutma makinesinin içine bir ton un eklemiş tabii ben de bunu fark eder miyim? Hayır. Malesef tekrar duş aldım. Sabahtan beri benimle barışmaya çalışıyor. Kolunu omzumdan indirdim ve:
--" Tamam affedildin. Yeter ki konuşma daha fazla." Deyip koltuktan kalktım.
Mutfağa gidip bir bardak su aldım ve bir yudum aldım o sırada Mete yanıma gelip yanağımı sıktı. Allahım Allahın hangi kulu bir insan su içerken yanak sıkar ya. 3 kere arka arkaya öksürdüm. Salak hayvan gibi sırtıma vurdu.
Suratına öyle bir bakış atmış olmalıyım ki:
--" Tamam hadi gel içeri gidelim." Diyip konuyu değiştirdi.
İçeri girerken 4 kere öksürdüm.
--" Sakın bana tükürüğünün boğazına kaçtığını söyleme!" dedi Mete.
Yine bir bakış attım.
--"Sayende Mete bir rahat bırak beni lütfen"
--" Banane kızım sende astım spreyini yanına alsaydın oracıkta boyolmozdon" dedi. Ağzına mutfaktan çıkarken aldığı elmayı yiyordu.
--Ya Eren şu çocuk doymayı bilmiyormu?
-- Maalesef
-- Ona bir oda dolusu yemek ver daha yok mu der
Eren ve Emre'nin söyledikleri üzerine bir kahkaha attım.
--"Ama Mete zayıf." Dedi Merve
--" Korse takıyor o bakmayın zayıf göründüğüne." Mete Emre'ye öldürücü bakışlar atarken:
--"Mete'nin bakışları insan öldürseydi Emre şu an aramızda olmazdı gibime geliyor. Mete Emre'nin şaka yaptığını hepimiz biliyoruz takma salla gitsin." Emre'nin teşekkür edici bakışlarına karşılık gülümsedim.
--" Deren sende anam ölse salla gitsin diyecen hea"
--"Tamam be , ben film açıyorum"
-" Ne filmi arkadaşlar film seçimimizi Deren yapıyorsa bilin ki korku filmidir." Dedi Merve
--" Sence bizde korkacak tip var mı?" Bu sefer konuşan konuşan Mete idi.
--" En son film izlediğimizde öyle demiyordum ama" Eren' e baktım sırıtıyordu Mete'nin suratı düşmüştü.
İkinci filmin sonuna geldiğimizde ayağa kalktım ve son filmi açtım hava kararmıştı film gerçekten korkunçtu ara sıra bizimkilere bakıyordum.
Merve ve Mete korkmuş gibiydi çünkü ara sıra yastıkları önlerine alıp görüş açılarını kapatıyorlardı sonra filme odaklandım bu filmi daha önce çok izlemiştim eğlence olsun diye açmıştım. Korku filmlerininde bir dokunulmaz yeri vardır iste tam o anlardan birindeydik şimdi gelen bir kızdı ve eli kanlıydı ve birazdan filme hava katsın diye Samara efekti gelecekti.
Eren'e baktım onunda bana baktını fark ettim. Bak şimdi burası çok komik diye fısıldadım ona doğru yanımda oturduğu için rahatça duyabilirdi "biliyorum" diye cevap verdi. Kaşlarımı çattım. O sırada Samara geldi Mete ufaktan bir çığlık attı. Tam o sırada elektrik kesilmezmi? Bu sefer Merve ve Mete birlikte çığlık atmıştı. Etraf kapkaranlık olmuştu.
Ama ben seviyordum karanlığı ve sessizliği tabii burada sessizlik yoktu olsun.
--"Deren fener mum felan bir şey getir." Mete'nin isteği üzerine odama gittim en azından benim fenerim bize yeterdi.
O an aklıma sinsice bir fikir geldi. Dolabımdan beyaz eski elbisemi aldım ve hemen kıyafetlerimin üstüne giydim.
Eski oyuncaklarımdan bir tane bebek alıp makyaj malzemelerimden kırmızı fazla kullanmadığım ruj ile bir kaç çizgi attım feneri alıp merdivenlere doğru yürüdüm son basamağa gelmeden açık saçlarımı öne doğru attım yani yüzümü kapattım. Feneri açtım ama bizimkiler görmedi hemen bir yere beni gösterecek şekilde yerleştirdim. Hazırdım.
Dikkat çekmek amacıyla ayağımı merdivene vurdum bana döndüler. Mete yine bir çığlık attı bende çığlık attım çünkü ayağımı çok sert vurmuştum. Hemen kolumla saçlarımı arkaya attım tek ayak üzerinde koltuğa doğru sıçradım.
----
Evet bir bölümün daha sonuna geldik uzun zamandır bölüm atmamıştım.
Sizi çok seviyorum✊♡<3
Umarım beğenmişsinizdir.
Nasıl buldunuz bölümü?
En sevdiğiniz karakter?
Byy ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN KARDEŞLİK
Teen FictionKaybolan ve birbirlerinin dibinde olsalar bile birbilerini bulamayan kardeşlerin hikayesi...