introducerea-
Cred ca e timpul sa va spun o poveste despre prima mea dragoste din generala.Era sfarsitul lui septembrie.Ascultam muzica cand dintr-odata primesc o notificare.Era Alex,un baiat din acelasi an cu mine dar clase diferite.M-a intrebat ce fac si daca am chef sa vorbim si sa ne cunoastem,logic ca i-am spus 'da'.Ca sa ii fac o caracterizare mai exacta Alex era diferit de ceilalti baieti de varsta lui..era educat,la locul lui,stia sa respecte o fata si avea simtul umorului...avea ceva al lui ce imi starnise interesul.Era brunet,par cret si ochi caprui,nimic special la aspect..era sportiv.Practic chestii elementare pe care orice fata le cauta la un baiat.Acum ca probabil aveti o cat de mica idee despre Fat-Frumosul meu..haideti sa continuam.
Am inceput o conversatie pe care am purtat-o pana dimineata,m-am distrat.Imi placea de el pentru ca ma facea sa rad,stia sa asculte si sa inteleaga.In acea seara descoperisem cat de asemanatori eram.Era ca si cum il cunosteam de o eternitate.O exprimare penibila dar in cele din urma cat se putea de adevarata.Am continuat sa vorbim inca cateva zile.In cele din urma a zis sa ne cuplam pentru ca ma placea de 1 luna,in mod normal n-as fi acceptat dar baiatul asta chiar era diferit...'poate iese ceva frumos' mi-am zis.Si chiar nu o sa va mint,a fost ceva frumos.
In prima noastra saptamana de relatie m-a scos la prima intalnire,am mers in parc.Inca am imaginea lui intiparita...emotionat si cu un trandafir rosu in mana asteptandu-ma.Mi s-a parut un gest foarte frumos,nu prea vazusem baieti sa mai aduca flori la prima intalnire.Am luat floarea,l-am luat in brate,i-am multumit si am intrat in parc.Ne-am plimbat pe langa lac si am povestit,dupa ceva timp a sugerat sa ne dam in roller coaster.Cand am ajuns in varf m-a luat de mana si m-a tinut strans...probabil a crezut ca imi era frica.Dupa ce am plecat din parc m-a condus la antrenament.
Aveau aia sa fie primii mei fluturi in stomac?Daca da,cum ii fac sa dispara?Am auzit ca la un moment dat...cu cat sunt mai multi,cu atat te va durea mai tare amara despartire.Relatia mea cu tipul asta a durat circa un an si ceva.Din a 8 a luna au inceput sa apara certurile pe cele mai stupide motive,as fi ipocrita sa spun ca marea majoritate nu erau incepute de mine.Vedeti voi,cand spun din cele mai stupide motive..I really mean it,de la "de ce nu imi raspunzi la mesaje?" pana la "cine e aia cu care vorbesti si pui poze?"A fost un an plin de despartiri si impacari,a fost o relatie toxica din punctul meu de vedere.Imi place sa fiu sincera cu voi,eu am fost partea toxica a relatiei.Dupa ceva timp de la despartire am realizat ca nu eram inca pregatita pentru o relatie...aveam o impresie extrem de vaga in ceea ce tinea de iubire si de cum ar trebui aceasta sa fie manifestata.Nici acum nu am reusit sa imi mai imbunatatesc cunostintele in legatura cu aceasta "otrava" dupa care toti tanjiti dupa un motiv sau altul.
Am observat un lucru interesant acum ceva timp,unele fete intra in relatii pe motivul "Sunt frumoasa si populara,doar nu sunt fraiera sa nu am un baiat decent langa mine cu care sa ma afisez",iar voi baieti...spuneti sincer,de cate ori ati intrat intr-o relatie doar pentru a va da mari la colegi si prieteni?
YOU ARE READING
In milioane de bucati regasite
Novela JuvenilAceasta carte va fi despre fericire,pierdere si regasire.Doresc sa mentionez ca este prima mea carte si nu prea le am cu scrisul but enjoy it.Aici vor aparea diferite momente mai bune si mai putin bune de care am avut parte de alungul anilor.Sper c...