2.

461 22 8
                                    

"Να εγω κι ο πατερας σας σκευτηκαμε πως ειναι αναγκαιο....."



"τιι?''

''τι ειναι αναγκαιο?''

"να μετακομησουμε στην κορεα"

"ΠΩΣΣΣΣΣΣΣ !! "

''ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ???''

''αληθεια τωρα ??"

"ναι αγαπες μου , ο πατερας σας θα δουλευει εκει τωρα πια"

"ΟΧΙ ΠΟΤΕΕΕΕ εδω εχω τις φιλες μου τα παντα!! και εσεις σε μια στιγμη μου λετε να μετακομισουμε??????😭😭😰"  (εφυγες στο δωματιο σου κλαιγωντας)

''y/n μου περιμενεε''

Πηγες στο δωματιο σου και κλειδωσες την πορτα μετα απο ενα λεπτο η πορτα χτυπαει....

''ποιος ειναι!😭😤''

''εγω y/n μου ανοιξε σε παρακαλω ..!''

''πφφφφ...καλα..''

'' y/n μου γιατι στενοχωριεσαι τοσο ..''

''ρε μαμα ξες τι μου ζητας ???μου  ζητας να παρατησω τα παιδικα μου χρονια τις φιλες μου τα παντα και να παω σε μια χορα που δε τη γνωριζω καν..''

''παιδι μου σε παρακαλω το ξερω ειναι δυσκολο και για σενα και για τον αδερφο σου αυτη η αλαγη αλλα αφου δε μπορουμε να κανουμε κατι αλλο...''

"ναι αλλαα...ΑΑΑΑ το βρηκα! να παρουμε και την Κωνσταντινα μαζιιι"

" δεν ειναι τοσο ευκολο οσο το λες γιατι πρεπει να συμφωνησουν και οι γονεις της ..''

"ε τοτε τι περιμενεις ρωτα τους ..Α και ποτε φευγουμε ???''

''αυριο''

''οκ''

ξαπλωσες λιγο πανω της για να συνιδιτοποιησεις τι συνεβει μολις τωρα 

και μετα απο κανα 2λεπτο μπαινει μεσα ο ''πολυαγαπητος'' σου αδερφος..

"τι εγινε παλι κλαιει το εβεξαπτο ?? αχχ ποτε θα του μαθουμε συμπεριφορα??''

''δε ξερω για το ευεξαπτο αλλα εσενα ξερω πως να σου μαθω συμπεριφορα κανιβαλε!''

'' τι ειπες μωρη τσουπρα !!''

'' για ελα εδω αγαπημενε μου αδερφουλη να σε φυτεψω στο χωμα !!''

'' ΑΑΑΑΑΑΑΑ'' (παει να σε βαρεσει...τοτε εσυ πας να τον γρατζουνισεις αλλα η μαμα σας σας σταματαει και τους δυο)

" ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΦΥΤΕΨΩ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!''

έρωτας --jeon jungkookWhere stories live. Discover now