19.

123 6 0
                                    

 οποτε συναιχησα




Σκινικο:στον εναν καναπε κοιμοταν ο suga και στον αλλον επαιζαν overwatch ο Ταε και ο jungkook,στην κουζινα ο jin μαγηρευε, ο j-hope σφουγκαριζε τις σαλατες και τα νερα απο το πατωμα του σκοτωμου μη τα δει ο jin,ο RM προσπαθουσε να βοηθησει τον jin στο μαγηρεμα αλλα ολο και κατι εσπαγε οποτε καταλαβαινετε την φασαρια που επικρατουσε, στις δυο πολυθρονες στην ακρη μιλαγαν ο jimin με την jennie ουυυ, τα κοριτσια κουτσομπολευαν εξω στο τραπαιζακι της αυλης και εγω αναρωτιωμουν που να παω να πρωτοκαθησω .

τελικα πηγα να παω εξω στα κοριτσια αλλα ο jungkook ηρθε και με ρωτησε

''θες να παιξεις μαζι μας?''

''εμμ γιατι οχι''

''θα σε ξεσκησουμε!!'' (Ταε)

''δε το νομιζω χωριατη χαχαχαχ''

''αχ θεε μου''

''αντε ελααατε''


*μετα απο 3'*

''παιδιααααα!!! ειναι ετοιμο το φαγητο! ελατε ολοι και rm πηγαινε να φωναξεις τα κοριτσια'' (jin)

''οκ''

To φαγητο ηταν παστιτσιοο γιαμμμ! 

''ΡΕΕΕΕΕ πως γινεται εσυ να νικησες σε εναν γυρο και ο jungkook σε δυο και γω τπτ!?''

''εμμ ξερω γω παντως νικησαμε ναιιι!'' (jungkook)

μου δεινει να το κολλησω και το κολλαω , κοιταζομαστε για λιγο και μετα καθομαστε στο τραπαιζι γιατι ο jin εχει γινει εξαλος που δεν εχουμε καθησει ολοι

εγω κλασικά παω και καθομαι διπλα στη κω/να,ολοι μιλανε εκτος απο εμενα και τον jungkook ματι μπορει να σκεφτεται??τεσπα αρχιζουμε και τρωμε και πραγματικα ειναι ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ(😂) .

''y/n θες σαλατα?'' (jennie)

''οχι οχι μια χαρα ειμαι, jinn εχει αλλο κομματι παστιτσιο??''

''στ' αλήθεια τωρα?? y/n κοριτσι μου εχεις φαει τρεια κομματια περιμενε λιγο''

''οχι θελω παστιτσιο!''

ο jungkook γελαει με τον τροπο που το ειπα και φαινονται τα δοντακια του..αχουτο μωλε!                κατσε ..ΤΙ ΕΙΠΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ???..........................οκ.

''καλα τι να σου πω παω να σου φερω..παπαπαπαπα''

''χαχαχα'' (jimin)

Αφού τρωω και εχω γινει τουμπανο καθομαι στον καναπε που κοιμοταν ο suga πριν και ετσι οπως παει να με παρει ο υπνος ερχεται η jennie και με ξυπνάει 😫

έρωτας --jeon jungkookWhere stories live. Discover now