1.Bölüm

31 1 0
                                    

Güneş

Üzerimde çok büyük bir heyecan var.Çünkü bugün okulumuzun mezuniyet balosu var..Ve bilin bakalım partiye kiminle gidiyorum.Tabiki sevgilim berkayla.Berkay benim yanında huzur bulduğum tek insan.Ailen diyceksiniz umrumda bile deyiller.Hergün kavga edip dururlar.Bunu zengin olmamıza bağlıyorum.Malum zengin ailelerde niyeyse kavgasız gün olmuyor.Herneyse ben gene berkaya geliyim.O okulun en popüler çocuğu bense okulun en popüler kızı.Bu yüzden okulda tüm gözler bizim üzerimizde desem yalan söylemiş olmam heralde.Onu o kadar çok seviyorum ki uğruna her türlü fedakarlığı yaparım.Neyse şimdi hazırlanma zamanı.

2 SAAT SONRA

-Artık hazırım.Eee okulun en popüler kızıyım.Tabi bu kadar geç hazırlanıcam.Sanırım biraz havalı gibi durdum.Aslında hiç harika deyilimdir.Bu ses.Zamanlamam harika.Telefonum çalıyo.

-alo ,tmm canım iniyorum

Elbisemin kuruğunu elimde tutarak indim merdivenden.Acaba haber versemmi anneme.Yada vazgeçtim.Merak etsin dursunlar.Kapıyı açarak çıktım evden.Evimin önündeki arabaya yaklaşırken ıslık sesi kulaklarımı doldurdu.Şapşal.

-Bu ne güzellik böyle gözlerim kamaştı.kuğulara benzemişsin.

Gülümsesedim.Hoşuma gitmişti bu sözleri.

-teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun

-vazgeçtim partiye filan götürmüyorum seni bakma öyle haksızmıyım

-saçmalama şapşal  hadi gidelim artık

arabaya bindik.Birbirimize bakıp gülümseyip duruyorduk.en sonunda kendisini yola odakladı.Bense kafamı cama dayadım ve içimdeki kötü hisin sebebini bulmaya çalıştım.neden bilmiyorum içimde kötü bir his var.Oysa bugün çok güzel bir gün .Neyse ya sadece bir his.çünkü parti çok güzel geçicek.

...............................................................................................................................................................

Emre

Bir yandan sahili izlerken bir yandan da begümü bekliyordum.Begüm benim canımdan çok sevdiğim sevgilim.İkimizde daha 18 yaşında olmamıza rağmen evlilik hayallerini kurmaya başladım bile ben.Etrafa bakındım.Ama görünmüyordu.Bana mesaj atmıştı.Bugün akşam sahilde buluşalım diye.Bende sevinçle geldim.Ama o hala gelmedi.Acaaba babasımı izin vermedi gene diye düşünüyordum ki arkamdan gleen sesle gülümsedim.

-Emre!

Hemen sarıldım begüme.ama o karşılık vermedi geri çekildi.

Sana söylemem gereken birşey var.

-tamam seni dinliyorum

***Güneş***

Yarım saat geçmemiştiki okula vardık.Berkay arabadan hızla indi ve benim tarafımdaki kapıyı açtı.Gülümseyerek indim.Elini uzattı.Hemen tuttum.Ve elele okuldan girdik.Partinin olduğu alana ilerledik.Herkesin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Yakın arkadaşlarım azra ve seline gülümsedim.azraysa gülümseyerek bize bakıyordu.Ama seline dödüğümde suratı asıktı.Bizim grubun yanına geçtik.Azra,selin,koray,demir berkay ve ben hep beraber takılırız.Korayın sesini duymamla koraya döndüm.

-Vay vay vay okulumuzun en güzel çifti  gelmiş!

Berkayla birbirimize bakıp gülümsedik.Daha sonra ben kızlarla berkay ise erkeklerle konuşmaya başladık.Aslında sadece azra ve ben konuşuyorduk.Selin bize katılmıyordu.Çok şaşırmıştım.Selin normalde az konuşan biri değildir.Aksine şimdiye birsürü dedikodu yapmış olmalıydı.Daha fazla dayanamayarak seline döndüm .

Tek Bildiğim SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin