-4

42 3 2
                                    

     Seval'in içindeki o endişelenme dugsusu nedense hala gitmemişti.

    Hocaya geri mesaj gelmişti ve şöyle yazıyodu...

  "Hocam dersinde bulunduğunuz öğrencinin yani Berke'yi tuvalette baygın bir şekilde bulduk. Okulumuzun sağlık ekibi şu anda bişiler yapıyor biz ambulansada haber verdik. Şu anda endişelenecek bir durum yok. Heralde kan şekeri düşmüş yani açlıktan bayıldı diyoruz. Siz sınıfa bişi söyleyipte endişendirmeyin."

  Seval hocanın telefona endişeli endişeli baktığını görünce...

  Seval: Hocam ne oldu??

                Diye sordu...

  Ögretmen bi an duraksadı ve şöyle dedi...

Öğretmen: Yok bişi başka bir şeyden mesaj geldi.

Seval: (içinden) offfff off.

     Ambulans gelmişti. Berke hemen  ambulansa bindirilip en yakın hastanaye götürüldü. Hastanade Berke'ye serum takılır ve Berke kendine gelir. İdare öğretmenine şu şekilde mesaj atar...

     "Öğrencimiz şu anda iyi durumda endişelenmeye gerek yok."

     "Tamam, hocam.

Öğretmen: Arkadaşlar arkadaşınız iyi durumdaymış endişenlenmeye gerek yok.

      Seval peki hocam nolmuş diyecekken tenefüs zili çaldı ve diyemedi.

     Berkenin iyi olduğuna sevinmişti Seval ama sevinmedi bir şey vardı acaba ne olmuştu...

     O gün öylece geçmişti. Seval Berkeden hiç bir haber alamamıştı. Eve gider gitmez hemen ona mesaj atmak istiyordu fakat telefon numarası onda yoktu. Sonra aklına bir anda yeni tanıştığı kızın yani Yıldız'ın onu sınıfının grubuna ekliyeceği gelmişti. Eğer sınıf grubuna eklerse ordan Berke'nin numarasını bulup ona mesaj atablirdi. İçinden İNŞALLAH gruba ekemeyi unutmaz diye geçirdi ve öylelikle eve doğru yürümeye başladı.

     Seval eve doğru yürürken aklından şunlar geçiyordu...

  " Acaba neden bu kadar onun için endişeleniyorum. Gerçekten ona aşık mıyım?? Böyle bişi olması imkansız ben daha önce kimseye aşık olmadım ki...

     Son döyledği söz sanki sesli söylemişcesine beyninde yankılandı.

     Seval eve vardığında bide baksın ki Yıldız onu sınıf grubuna eklemişti.

    Seval hemen Berke'nin numarasını bulmaya çalıştı. Bulması tam 15 dakikasını almıştı. Hemen kedintisiz olrak  Berke'ye mesaj attı...

  Acaba Berke cevap verdimi çok ama çok yakında yayında... Takipte kalın...❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşık İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin