TANITIM

184 8 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Kusura bakmayın hikayeyi hiç kısaca anlatamayacağım . Çünkü ne olacağını ben de bilmiyorum . Bölümler arası uzak kalabilir . Çünkü yazabilmem için önce yaşanması gerekiyor . Hmm başka ne söyleyecektiimm.  Ha, soru olursa ister bana sorun isterseniz , Aleyna'ya ( _delininteki ) .  Son olarak yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum . Goodbye !

Olaya bodoslama gireceğim için işte size karakterler hakkında biraz bilgi . NOT: Karakterlerin gerçek adını değil de göbek adını kullanmayı tercih ettim . Şimdiden söyliyeyim sorun olmasın . 

Çiğdem Melek : Başrolümüz . Mavi gözleri, açık kumral saçları var . Uzun boylu, baya bi duygusal , profesör anlamlı bakış fırlatıcı . Aleyna kadar olmasa da epey bir çılgın . Piyano çalmayı ve müzik dinlemeyi çok seviyor . En sevdiği parça '' Say Something '' . Biraz atarlı , haksızlığa hiç tahammülü yok . Kimyadan, matematikten ve fizikten nefret eder . Çok kolay sinirlenir . Yazmayı da çok sever . En sevdiği ve örnek aldığı yazar Rick Riordan . Judo , tekvando ve kickboks biliyor .  Lermanic. 15 yaşında . 

Baran : Başrolümüz. Buğday tenli , bal rengi gözleri var . Yakışıklı , fit , damarlı *   , biraz atarlı , kibar , bazen çok öküz , romantik , birinin kalbini kırdıysa kağır kalemi alır eline ve içinde ne varsa yazar ve sen onu okuduğunda ölürsün , Iphone 6 Plus'ı var . Komik ve basketbola hasta . 16 yaşında .

        damarlı => O bizim aramızda bir şey . Siz en iyisi bunu Aleyna'ya sorun . Aleynaaa help me please !

Kaan : Baran'ın kankası . Çok hafif esmer , parlak kahverengi gözleri var, vücut çalışıyor , orta boylu yani kısmen Zayn Malik diyebiliriz . Komik olmaya çalışır ama çoğu zaman beceremez , yardımsever , çoğu kişinin arasını yaptı . Yakışıklı ve romantik olmasına rağmen hâlâ yalnız çünkü gerçekten aşık olduğu doğru insanı arıyor . 16 yaşında .

Aleyna : Ç. Melek'in kankası . Kocaman yeşil gözleri , kabarık kahverengi saçları var . Biraz çılgın -aslında baya bi çılgın , psikopat da diyebiliriz -. Anlayışlı , komik , sakar , geveze ve zeki , damarlılara karşı özel bir ilgisi var . 15 yaşında . Lermanic yani Logan için ölür bile . Bu karakter hakkındaki sorularınızı lütfen @_delininteki 'ne mesaj olarak iletiniz . 

İlayda : Baran'ın eski sevgilisi . >:l  . Şöyle anlatayım. 1. bölümde çıkıyorlardı, 2. bölüme geçmeden ayrıldılar . Bölüm arası yani . Upuzun siyah saçları , siyah gözleri var . İlerleyen bölümlerde onu çok başkalarıyla göreceksiniz . Yani güzel kız :P 16 yaşında . 

Berkay : Hikayede bad boy gibi bir şey . Aslında gerçekte de öyle . Simsiyah gözleri ve simsiyah saçları var . Yakışıklı , Baran'a gıcık kapar ama iyi arkadaşlarından biri gibi davranır  Öyle böyle değil baya bir gideri var , sanırım biraz anlayışlı ama genelde kendi çıkarları için yaşar . 16 yaşında .

Gizem : Ç. Melek 'in arkadaşı . Yeşil gözleri , turuncu saçları var . Çok iyi bir dinleyici ve doğru karar vermede üstüne yok . Çok tatlı ve sevecen . Müzik dinlemeyi çok sever . En çok İmagine Dragons ve American Authors dinler. Tenis oyuncusu . 17 yaşında .

Sen Sadece BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin