Aynı monoton hayatım devam ediyordu . Ev - servis - okul - servis - ev modu yani . Ama her şey yavaş yavaş değişiyordu sanki . Baran 'la sürekli göz göze gelmeye başladık .Her bakışında farklı bir anlam vardı . Bir arabir cesaret gülümsedim . O da 32 dişiyle tüm kadro cevap verdi . - çk ttlı yaa -
Hemen Kaan 'a döndü sonra eliyle bir işaret yaptı . Kaan da onay verdi . O kadar araştırmaya rapmen şu erkekler arasındaki iletişimi halâ çözemedim doğrusu . Ama o gün olan en önemli şey gülümsemesi değildi .
~~~~~~~ ~~~~~~~ ~~~~~~~
Okula gidiyorduk . Ben servisin ön tarafına doğru ters bir şekilde oturmak zorunda kalmıştım . Baran da tam karşıma koridor sonundaki koltuğa oturmuştu . Felaket bir trafik vardı , artık sabah sabah ne trafiğiyse . Sanki sıkıştığımız yetmezmiş gibi biricik servişçimiz yolda 4 öğrenci daha aldı .
Baran da yer vermek için ayağa kalktı . çantasını Kaan 'a verdi . Kısa bir süre sonra profesyonel sürücü servişçimiz sert bir fren yaptı ve bilin bakalım n'oldu ? Baran hooop benim üstüme kapaklandı .
Aslında olmasını istediğim bir şeydi ama benim üstüme düşebileceği hiç hesapta yoktu .Ben oturur vaziyetteydim . Refleks olarak ellerimi kaldırmıştım ki onlar şu an Baran 'ın omuzlarındaydı . Yüzlerimiz arasında üç dört santim vardi .
İkimiz de kesik kesik nefes alıyorduk . Sonra gözlerim o bal rengine kenetlendi . Baran suratına tatlı bir gülüş yerleştirdi . İçimden sanırım aşık oluyorum diye geçirdim . Ama o heyecanla pek de içimden olmamış olabilir çünkü Baran '' Sanırım ben de '' diye cevap verdi .
Arkamızdan Samet ' le Kaan 'ın ses geldi . '' Öp, öp, öp, öp ! '' Verilen gazla zaten dibimde olan Baran iyice yaklaşmaya başladı . Tamam Melek hadi kızım buraya kadar geldin yapabilirsin hadi . Tam cesareti toplamış öpücekken bir el Baran' ı geri çekti ve ben şok wefat iptal .
'' Siz burayı ne sandınız ben servisimde böyle bir şey bir daha istemiyorum . Gidin nerde ne yapacaksanız yapın ama burada olmaz anlaşıldı mı ? '' Ve işte atarlı servişçimiz Sülo Reis karşınızda , amk az daha bekleseydin olmuyordu sanki . - Bu arada saygılar Sülo Reis seni çok seviyoruz sen ve fren pedalın olmasaydı biz bu günleri göremeyecektik . HELAL OLSUN ! <3 -
İşte şimdi başımız beladaydı . Servistekiler iner inmez Sülo Reis 'le konuşmaya çalıştık . Baran ve diksiyon dersleri sayesinde kimseye söylememeye söz verdi . Olanlardan sonra iki şeyden çok emindim .
- Ben birine aşık olmuştum .
- Ve o da bana ...