Herkez Heyecanla ve sevinçle ilk maça çıktı.Birkaç seyirci maçı izlemeye gelmişti ama o 10 seyirci bile baran'a 10000 kişi gibi gelmişti.Ve hakemin düdüğü ile ilk yarı başladı.Rakip takımın oyuncuları bir atağa geçmişti ve Baran heyecanlıydı o kadar çalısma idman boşamı gidecekti yoksa işe yarıyacak mıydı?Baran bunları düşünürken rakip oyuncu bir şut çekti ve Baran topa doğru uzadı.Başarmıştı kalesine gelen ilk topu tutmuştu ve mutluydu.Tuttuğu topu en ilerdeki forvet arkadaşı arda'ya attı ve arda attığı şut ile fileleri salladı.takımın hocası ve Baran çok mutluydu.Baran çıktığı ilk maçında asist yapmıştı.Artık hakem saatine baktı ve ilk yarının bitmesi için düdüğü çaldı.Soyunma odasına mutlu giden takım ikinci yarı için artık hazırdı.Sahaya çıktılar ve hakemin düdüğü ile ikinci yarı başlamıstı.Rakip takım yine atak yapıyordu ve Baran kendine güveniyordu rakip oyuncu adeta profesyonel bir futbolcu gibi şut çekmişti ama Baran kendisine olan güveni ile topu tam doksandan çıkardı.Top defans olan arkadaşında kaldı ve kısa paslarla rakip ceza sahasına girdiler top arda'daydı ve herkez heyecanla arda'ya baktı ve arda şutunu attı.Tribünlerden goooolll! Sesleri geldi ve maç artık bitime 2 dakika kala 2-0 olmuştu.Sevinçten yerinde duramayan Baran ve takım arkadaşları artık hakemin son düdügünü bekliyordu ve düdük çaldı kazanan Baran ve arkadaşlarının takımıydı.Maçın ardından soyunma odasına geçtiler ve üzerlerindeki formaları çıkarıp kıyafetlerini giydiler daha sonra herkeze teşekkür eden hocaları onları evlerine gönderdi.