MARK !!

32 3 0
                                    

Di pagi yang suci dan nyaman...........
Hyera : jin bangun jin pegi mandi lepas mandi teman saya pegi syarikat jeon pastu kita pegi makan. Jin : buat ape pegi syarikat jeon?

Hyera : saya dh letak jawatan saya nak pegi ambik barang saya pastu saya boleh fokus dekat belajar pulak Dan saya tak nak bagi org tau kita dh kahwin karang satu skola kecoh.

Jin : okay. Di syarikat jeon........... Hyera : jin you tunggu saya dekat sini eh sekejap je 5 minit. Jin : okay. aik tu bukan mark ke *dalam hati* Buat ape dia dekat sini.

Hyera : Morning guys. Seulgi : Hii hyera why you pick your items?
Hyera : ouh i resign already because i want to focus in study. Mina : ouhh if have time we outing lah good luck hope your can get a better life in school. Hyera : Thanksss.

Seulgi : This weekend can Ah? Hyera : emm sure can mina? Mina : of course can. Hyera : okaylah bye my friend wait for me at parking lot i have to go byeee. Mina & seulgi : byeeee. See you in weekend sweetie.

Hyera :*senyum lalu bejalan ke lift*
Tetibe hyera nampak mark lee di lift lalu mark lee pegang tangan hyera.
Hyera : ish! Lepas lah aku tak kenal kau sape ni sesat ke ape!

Mark lee : Aku tak akan lepaskan hak aku selagi tak mati! Hyera : *call jin*
Jin : *telefon berdering* Hello hyera?
Hyera : *dalam telefon* ish lepaslah mark lee minhyun!

Jin : Shit! Bodo sial mark ni haritu dh kacau hyera sekarang pun nak kacau. *turun kereta meluru ke arah lift.
Ting! *bunyi lift*
Jin : *tumbuk muka mark* Mark : *tumbuk balik muka jin* Jin : *mengelak serang balik*

Mark : ISH ASAL SETIAP KALI AKU NAK HYERA AKU KO MUNCUL JE HAH KO INGAT KO DH KAHWIN DENGAN HYERA AKU TAK TAU KE AKU TAK AKAN PUTUS ASA PUNYA LAH WEY KO TUNGGU KIM SEOKJIN LEE HYERA AKU AKAN BUAT KAU MERANA KIM SEOKJIN BETTER KO JAGA LEE HYERA ELOK ELOK KALAU TAK AKU TAK JAMIN AKAN BUAT PERKARA APE YANG MENYAKITKAN LEE HYERA KO TUNGGU KAU. *lalu bla*

Hyera : *muka pucat + marah *risau*
Jin : jangan risau ade saya lagi jangan bimbang i will protect you i never leave you. Hyera : *peluk jin* Jin : jom balik saya tolong you ambik barang.

Di rumah.... Hyera dh tengah berehat sebab perkara tadi bagi dia rasa stress dan jin tengok menyediakan sarapan untuk mereka berdua.

Jin : *membawa makanan tersebut ke biliknya* tok tok tok! Hyera saya dh masak bubur bagi you makan. Hyera : *bukak pintu dan duduk di meja tulis* Thankss jin sorry menyusahkan you. Jin : Takpe tak susah pun.

Maid : Tok tok tok! Tuan muda Tuan ingin jumpa. Jin : okayy. You makan dulu eh appa nak jumpa kejap kalau ade ape ape you panggil maid. Hyera : okayy.

Jin : em ahjumma nanti kalau puan muda ade ape ape dia akan panggil kamu. Maid : ya tuan muda. Jin : *berjalan ke arah ruang tamu* appa ade ape nak jumpa jin?

Appa jin : Appa nak kamu tolong hapuskan Mark Leeyong. Jin : Kenapa appa? Appa jin : Sebab dia cuba nak rampas syarikat appa nasib appa perasan dia ade pengintip di syarikat.

Jin : Tapi dekat syarikat banyak lagi org kenapa nak jin jugak yang hapuskan? Appa jin : You tau tak Mark Leeyong ade seorang anak Mark Lee minhyun? Jin : Tau. Appa : Pengaruh dia dekat luar tu besar so appa nak kamu kumpul semua mafia  untuk berkerja sama meluaskan pengaruh.

Appa jin : Ni jadual kamu bersosial appa dh tolong kamu aturkan perjumpaan ingat kamu kena pandai berfikir sebelum buat keputusan. Malam ni ade satu Di club My time kul 9:00 p.m

Jin : tapi- Appa : appa tau kamu risau hyera sorang kan dekat rumah takpe suruh hyera tinggal di rumah omma appa dulu sementara jinnie berkerja appa tau dia ex gf mark lee dan sekarang kacau balik hyera.

Haritu jungkook selamatkan hyera dan appa jungkook yang bagitau perkara ni. Dan appa akan upah pengawal peribadi untuk hyera setiap kali keluar. Jin : thanks appa.

ON ♡K I M S E O K J I N♡Where stories live. Discover now