Selepas mereka buat perkara tersebut pada hari kedua..... Hyera :*bangun je* hmm mana jin. Eh mana jin. *Turun tangga* Jinnnn! Jinnn! Eh dekat meja kenapa ada surat? *Bukak je tudung saji* Ouh nasi goreng kimchi rupanya.
Lalu hyera pun membuka surat tersebut dan.... Hyera : Hah? Wae? Ape yang saya buat salah sampai nak bercerai 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭.
Kandungan dalam surat....
To Lee hyera,
Hyera shi Saya nak mintak cerai sebab saya rasa saya cuma fun dengan you je lagipun saya terima aduan dari body guard yang appa upah tu kata awak masih jumpa dengan Mark Lee.
Dan saya rasa awak kahwin dengan saya sebab kaya saya muka, Body saya you tak pernah pun suka saya betul betul kalau suka saya betul betul uou takkan jumpa Mark Lee mahupun saya takde di sisi awak.
Saya berasa sedih you layan saya macam ni saya dh tak dapat tahan dan saya harap awak setuju surat cerai ni dan rumah sekarang yang kita tinggal saya akan bagi awak sebagai pampasan.
From kim seokjin
Hyera : 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 saya tak nak saya tak nak semua harta yang you bagi saya cuma nak you je kenapa you buat macam ni masa saya dh mula cintakan awak kenapa KENAPA WAEEE!!????
Omma jin : LEE HYERA KO KELUAR SKARANG AKU NAK KAU BERCERAI DENGAN JIN JUGAK SEKARANG JUGAK!!!!!!
hyera : Ommaaa saya yak nak saya tak pernah buat salah dekat jin pun saya dh sayang jin saya Agak jin husband saya dh saya dh mula cintakan dia dh omaa tlg lah jangan paksa hyera cerai dengan jin.
Omma jin : KALAU KAU TAK BUAT SALAH KENAPA JIN NAK BERCERAI DENGAN KAU KAU TENGOK LAH AOE KAU DH BUAT *balik gambar*
Hyera : *tengok gambar* Takde omma ni mesti edit punya omma tolong lah saya SUMPAH tak pernah buat perkara ni. 😭😭😭😭😭😭😭😭
Omma jin : KEPALA HITAK KAU EDIT AKU TAK PERCAYA PEREMPUAN JAHANAM DAN PELACUR MACAM AKU TAK TAU SEBELUM KAU KAHWIN DENGAN JIN KAU KERJA DEKAT CLUB MENTAH MENTAH DAH BANYAK LELAKI SENTUH KAU EIY PENGOTOR CEPAT TANDATANGAN SUTAT BERCERAI KALAU TAK AKU GUNA KEKERASAN.Hyera : Omma tolonglah percaya hyera hyera tak pernah buat pun perkara keji macam tu. Omma jin : AKU SURUH BAIK BAIK KO TAK DENGARKAN TAKPE. MINA! SANA!
M&S : ye puan? Omma jin : TOLONG URUSANKAN PEREMPUAN NI. M&S : Ye puan. Lalu mina dan sana pun memaksa hyera untuk tandatangan surat cerai.
M&S : Puan nah*hulurkan surat*
Omma jin : BAGUSS JOM BLA BUAT SEMAK JE DALAM RUMAH PELACUR NI ISH. *Lalu keluar dari rumah itu*
Di kereta..... Omma jin :*menangis* hiks hiks mianhae jinjia mianhae hyera shi omma bukan sengaja.Flashback
Jin : Omma jinnie ade satu perkara nak omma tolong. Omma jin : omma dh tau semalam baru je appa bagitau jinnie bak buat macam tu ke better jinnie fikir elok elok dulu.
Jin : Jinnie taknak perkara tu berlaku tapi jinnie nak tolong appa sebab kalau kuasa Mark Lee yong kuat kesan dia dapat tumoangkan kita malah dia nak bunuh kami sekeluarga.
Omma jin : Omma nasihat kan jinnie kalau sekali jinnie sakitkan hati seorang perempuan mahupun dh 5 tahun, 10 tahun, 15 tahun, 20 tahun dia akan ingat selama lamanya kecuali ade org dapat buka hati dia kembali kalau tak jangan harap dia bole lupa ape yang jinnie buat dekat dia. Dann Sesekali sakit susah nak bagi dia maafkan jinnie.
Jin : Omma jin sekarang keliru lah jin tak tau lah cara ape lagi lebih baik.So jinnie dah buat keputusan dah fikir jinnie nak omma tolong.
Omma jin : Serious jinnie nak buat macam ni. Jin : YA. *hulurkan sampul surat* Dalam tu ada gambar edit mark lee minhyun dengan hyera gambar ni bole jadi alasan hyera cerai*
End Flashback
YOU ARE READING
ON ♡K I M S E O K J I N♡
RomanceLove story about Lee hyera dan jin bts bad boy and ex yeonchin mark lee ingin membalas dendam for more story can read my story and 🔞 so yang otak suci boleh tak nak tengok yang otak dh lama tak suci tu tengok sokong sikit author ni(citer ini ade ca...