Sizden gelenler-20/ Horror movie...?

3.2K 164 15
                                    

Evde tek başıma kalmaya çok hevesliydim. Bu yüzden ebeveynlerimin bir gün boyunca evde olmayacaklarını duyunca hiç itiraz etmedim. Bu gece saat 2 veya 3'te annemler evde olacaktı. Bu da bütün gün istediğim gibi arkadaşlarımı çağırabileceğim ve yüksek sesli müzik dinleyebileceğim anlamına geliyordu. Uyandığımda evde yanlızdım. Öncelikle kahvaltı ve benzeri işleri hallettim. Dizimin bir çok bölümünü izledikten sonra arkadaşım Johanna'yı çağırmak aklıma geldi ve gerçekten güzel bir gün geçirdiğim düşüncesi ile, saat akşamın sekizini gösterirken, televizyon izlemeye başladım. Kanalları zap yaparken sonunda her zaman ilgimi çekmeyi başarabilmiş olan belgesel kanalında durdum. İlk başlarda tüm dikkatimi vererek izlesemde sonrasında günün yorgunluğuyla kapanmak için direten göz kapaklarımı dinleyip televizyonu kapattım ve koltuğa sinerek uykuya daldım.

Ertesi sabah uyandığımda annemi alaycı gözlerle beni izlerken buldum. Neden öyle bakıyordu?

Güldü ve "Tatlım, bir de 'ben büyüdüm' deyip dururdun, umarım evde tek başına kaldığında böyle şeyler izlememen gerektiğini anlamışsındır." dedi.

Neden bahsettiğini gerçekten anlamamıştım. Ona soran gözlerle baktığımda, gözlerini devirerek tekrarladı.

"Ah hadi ama, tabiki de şu televizyondaki kırmızı gözleri olan yaratıklı korku filminden bahsediyorum."deyip gülümserken annesinin omzunun üstünde sinsice sırıtarak bakan devasa yaratığın kırmızı gözlerini görmüştü. Belki de ikisininde görebileceği son şey o gözlerdi. Çünkü annesinin gördüğü şey korku filminden ibaret değildi. Arkasındaki kırmızıların ekrandaki yansımasıydı...

Sevdim bu pastayı:D Teşekkürler @Epivatis !

CreepyPasta is here!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin