Her bölümü birine ithaf etmek istiyorum artık. Bu bölüm @07NGA13 'e gelsin💕💕
Hoşgeldin♡♡Hmm nasıl bir şey yapsak acaba bugün?
Aklıma çok değişik şeyler geliyor hadi başlayalım.
*öncelikle; kesin sonradan ayağa kalkmaya falan üşenirsin sen, daha bölüme geçmeden eline bir okuma kitabı alıyorsun :)
Okuma kitabı ne alaka diyenler varsa; bölümü elinizdeki kitap belirleyecek birazdan anlarsınız.
-Kitabın rastgele bir sayfasını aç, sayfa numarasının son rakamını aklında tut ve kitabı kapat. (İstersen kapatmayabilirsin sana kalmış)
O sayı hangisiyse o maddeye git ve verilen görevleri yap ve soruları cevapla. Hem görevi yapıp hem soruyu da cevaplayabilirsin. Veya bunu bir D C oyunu gibi düşünüp ikisinden birini seç sana kalmış. Amaa bizim şimdi C bölümü biraz zorlayan şeyler olacak, hemen D ye atlayayım değil, maddenin ilk harfi 5 ve 5 ten küçükse D ye büyükse C ye git. (Bir zahmet iki basamaklı sayıları seçelim;) )
*yapmak zorunda değilsin bu sana kalmış :) Maksat eğlenmek:)
Tüm maddeleri deneyene kadar da sayfa çevirmeye devam et, aynısı gelirse atla o sayfayı :)
♡lütfen bölümü kitapla yapalım, dümdüz ilk sorudan son soruya doğru değil tamam mı?♡
♧0♧
D: En rezil ve insan içinde söylemekten korktuğun bir anını anlat.
C: @ yap kız isen ilk çıkan erkeğin panosuna, erkek isen ilk çıkan kızın panosuna Seni gizliden gizliye sevmek çok güzel yaz.
(Ben yapmazdım D ye git D ye sjsjsj)
♧1♧
D: Hoşlandığın veya sevdiğin varsa adını söyle. Yoksa da burda en samimi bulduğun karşı cinsi belirtebilirsin.
(Karşı cinsle ne derdim var bilmiyorum sjsjsjjs)
C: @ yap ilk çıkan wattpad yazarına çok çirkin şeyler yazıyorsun de.
♧2♧
D: Hayata bir daha gelsem o aptallığı
yine yaparım dediğin bir olayı anlat.C: Bunu yapıp yapmamak sana kalmış; çünkü bunu yapıp yapmadığını biz göremeyeceğiz: balkona çık telefonundan rap bir şarkı aç insanların aşırı derecede tepki göstermeyeceği bir ses tonunda şarkıyı söyle
♧3♧
D: Dürüst ol; hiç yaptığın bir yaramazlığı başkasının üzerine attın mı? (Ben atmışımdır küçükken dürüst olun.)
C: Yanında bulunan evebeynin varsa yanına otur. Gözlerini kapat ve homm diye bağır yüksek sesle tepkisini buraya yaz sjsjjs (yoksa yalnız yap sıkıntı yok)
♧4♧
D: Erkeksen, dürüst ol hiç elbise giydin mi evde şaka olarak; kızsan, hiç büyüklerin eşarplarından kendine etek yapıp oyun oynadın mı (Evet sjsjjs)
C: Hiçbir şey olmadığı halde en yakınındaki kişiye yavaşça tokat at. (Evebeyninse sakın! Kardeşin varsa ona at onu da mı ben söyliyim sjsjsj)
♧5♧
D: Gözlerini kapattığında aklına gelen ilk şeyin baş harfi (baş harfi okul sksjsj)
C: Evde bağıra bağıra gülmeye başla. (Bir yerlerine terlik yersen benden değil, delicesine rahatsız olmayacakları tonda gül)
♧6♧
D: Asla affetmem dediğin kişiyi neden affetmiyorsun? (Defolup gittiği için)
C: Camı aç, insanları rahatsız etmeden ben yoruldum hayat gelme üstüme! Diye bağır.
♧7♧
D: Dürüst ol şuana kadar maddelerin hepsini yaptın mı sjsjjs (adam kesmiyoruz dürüst ol)
C: Bir büyüğüne benim sevgilim var de. (Daha yürek yemediysen burdaki bir arkadaşına söyle)
♧8♧
D: Benim uğurlu sayıma geldiğine göre; iyiki var denildiğinde aklına gelen ilk kişi?
C: Adını hızlı hızlı söyle ve ortaya çıkan kelimeyi postunda paylaş (Damıl)
♧9♧
D: Korkunç bir anını anlat
C: Ölüyorum diye bağırıp kendini yere at. (Ben her zaman yapıyorum sıkıntı yok denendi sjsjsj)
Daha fazla bunun gibi bölümler görmek istiyorsan kanala abone olmayı...şaka şaka sksksj
Eğlendiysen oylamayı unutma:)
Ne de olsa elinde bir kitap var; kitabın içinden bir cümleyi bizlerle paylaş:)
Kendine iyi bak♡