Allah Kahretsin !! Neden bugün her şey berbat gidiyor ? Allah'ım ben kime kötülük ettim. Aslında geçen bar da şıllak bir kızı hırpalamış olabilirim.Hırpalamak mı ?!? Hey tamam biraz burnu patlamış olabilir. Allah aşkına Zeynep biraz burun patlamak ne ? Bu nasıl bir cümle ? Neyse ben daha üniversitenin ilk gününden geç kalıyorum. Hala kendi iç sesimle kavga ediyorum. Ne kadar normalim demi ? Bencede. Neyse hemen bir taksi bulmam lazım. Off ! Koca İstanbulda bir tane taksi yok ! Ahanda geliyor.Atla Zeyno atla.Vay kurban olurum ben sana amcaların gülü kro amcam benim heyoo ! Memleket Kokuyor Buram buram. Adama neler diyorum Tövbest Neyse ben hemen varmaya bakıyım. Amca senide övdük ama köyde katır mı sürüyon bu ne yavaşlık ?? Daha fazla dayanamıyorum ve uyarıyorum amcayı
+Amcacım biraz daha hızlı gidemez miyiz ??
-Kızım Daha ne kadar hızlı gideyim ? Ferrari mi sandın sen bu aracı?
+Amcacım hayır ama benim acil yetişmem lazım okula daha ilk günden geç kaldım Vallahi !
-Tamam kızım.. Hemen yetiştiririm seni.Bekle biraz şu trafik açılsın sağdan sapacam bildiğim bir kısa yol var hemen varırız 15 dakikaya.
En baştan deseydin be gülüm ? Ne ganırtıyon beni ?? Neyse ben yine cici kız yüzümü amcaya göstereyim.Dur gülümseyim de adamın lafı havada kalmasın. Ben böyle iç sesimle boğuşurken Üniversiteye geldik. Çok kısa bir sürede (!) Amcaya ücreti ödeyip indim. Bir de tapuklu ayakkabı denen bir şey var nasıl rahatsız ya ! Acaba yalın ayak yürüsem bana bakarlar mı ? Tabi bakarlar Zeynep ! Mağara çağında yaşamıyoruz. Yaşasak güzel olurdu aslında. Ne diyorum ben her neyse şu okula düşmeden bi gireyim de. Derken yere yapışmam bir oldu! Şuan herkes gülüyor. Bakıyım gülüyorlar ! LANET OLSUN DÜNYA Halil Amca Halil Amca Arkadan bir İsyan şarkısı çalda ruh halimle uyum oluştursun. Tam kalkıyorken kendimi tekrar yerde buldum! Kim itti ? Heaa kim itti ? Başımı kaldırırken ağzımdan küçük bir küfür kaçtı. Ne küçüğü Zeynep valla Ana avrat düz gittin. Ben bunları içimden söylerken çoktan kafamı kaldırıp bana küçümseyerek gülen bir adam gördüm. Gözleri yeşil mi ? Oha Zeyno oha ne sıra farkettin ? Neyse adam yakışlıymış ama olmamış bu annesi olamamış geri sokun bunu tekrar yapın bi de bak hala gülüyor. Neyse sen kalk Zeynoda şu Adını bilmediğim beni küçümseyerek gülen tipsiz (!) adama gününü göster !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sanaydım (ZeyKer)
Fanfiction'Sen Geçerken Sahilden Sessizce Gemiler Kalkar Yüreğimden Gizlice''