MERHABA ARKADAŞLAR BEN GELDİM DÜN İLK HİKAYEMİN TANITIMINI YAYINLADIM. BAKTIM GÜZEL VOTELER OLDU.ARKADAŞLARIMDAN OLUMLU TEPKİLER ALDIM.YAZMAYA DEVAM EDİYORUM.LÜTFEN AMA LÜTFEN OKUYANLAR VOTELEMEYİ UNUTMASINLAR :)) BU ARADA HİKAYELERİMİN ALTINA YORUM YAZARAK FİKİRLERİNİZİ BEYAN EDEBİLİRSİNİZ. BENDE SİZİN İSTEKLERİNİZ DOĞRULTUSUNDA YAZARIM :)) AYRICA BU HİKAYE GB DIŞINDA BİR KURGUDUR !!! ZEYNO BÖYLE DEĞİL DİYENLER BU BAŞKA ZEYNEP SADECE OYNAYAN KİŞİLER AYNI :))KISA BİR HATIRLATMA YAPARAK BÖLÜMÜ YAZIYORUM. SEVGİYLE KALIN :))
Tam kalkıyorken kendimi tekrar yerde buldum! Kim itti ? Heaa kim itti ? Başımı kaldırırken ağzımdan küçük bir küfür kaçtı. Ne küçüğü Zeynep valla Ana avrat düz gittin. Ben bunları içimden söylerken çoktan kafamı kaldırıp bana küçümseyerek gülen bir adam gördüm. Gözleri yeşil mi ? Oha Zeyno oha ne sıra farkettin ? Neyse adam yakışlıymış ama olmamış bu annesi olamamış geri sokun bunu tekrar yapın bi de bak hala gülüyor. Neyse sen kalk Zeynoda şu Adını bilmediğim beni küçümseyerek gülen tipsiz (!) adama gününü göster !!
Yerimden sinirle doğruldum. Gözlerimden ateş çıkıyordu.Adam resmen beni itmişti ya ! Zaten bugün her şey ters gidiyor bi de bu oldu Harika (!) Acaba başka bugün neler göreceğim ?! Sinirle adamın göğsüne yumruklarımı indirdim. Adam hala gülüyor piç ya valla piç ! Ama ben Zeynepsem sana gününü gösteririm !
+Gerizekalı Aptal İki Ayaklı Öküz
Ben böyle deyince çocuğun suratındaki piçimsi gülüş gitmiş yerine sinirli bir adam gelmişti.
-Ne diyorsun Çürük Marul ? Sen kiminle böyle konuştuğunu sanıyorsun ?! Kızım ben Kerem SAYER'im bu okul benim. Sen kimin okulunda kime artislik taslıyorsun?
Bana BANA B A N A Çürük Kıvırcık ha gösteririm ben sana kim çürük kıvırcık !
+Sana artislik taslıyorum varmı sana taslıyorum ! Çürük Marul ha İki ayaklı öküze bak bi de ! Hem Suçlu hem güçlü.Okul seninse senin bana emir veremezsin. Kim olduğun umrumda değil.
Bu söylediklerimi ben bile inanamamıştım. Vay be Atarlı Zeyno iz Bekkk
-Kızım sen kendine gel. Ayağını denk al. Gözüm üzerinde :))
Yine o piç smileni yerleştirmişti yüzüne. Bide gidiyor ya arkadasından sinirle söylendim.
+Oldu canım görürsem söylerim !!!
Sinirle ders programına bakıp derse girdim. Afiye girdim. Amfiyeye girince kısa saçlı tatlı bir kızın yanına oturdum. Ders bitince konuştuk baya iyi bir kıza benziyor.Adı Yağmurmuş.Kantine ineceğini söyledi.Bende onunla birlikte giderken aklımdan geçen düşünceler sürekli devam ediyor maalesf ki.Benim bu üniversiteye ilk gelişim. Sevgili babamın zoruyla burdayım. Güzelim üniversiteden ayrıldım. Geldim buraya, milletin burnu bi havada resmen Türk Hava Yollarına meydan okuyor hepsi. Yağmurla konuşa konuşa kantine gelmiştik ki İki ayaklı Öküzle göz göze gelmiştik.Birbirimize öldürücü bakışlarımızı attık.Yağmurla kahve aldık masalardan birine oturduk. Yağmura olan biteni anlattım.
-Kızım İnanmıyorum Sana. O Kerem Sayer seni mahveder.O çocuk tam bir piskopat.Geçen sene insanlara çektirmediği çile kalmamıştı.Üniversitedeki çoğu kızla yattı o.Anlayacağın uzak dur ondan.Bulaşma senin iyiliğin için söylüyorum.
+Ya o Kerem SAYER'se bende Zeynep Yılmaz'ım demi evet öyleyim.Yani napayım o piskopatsa ben daha piskopatım sen beni tanımıyorsun(Yağmurun he ok bakışına karşı öldürücü bakışlarımı gönderdikten sonra tekrar konuşmaya başladım)Yani o her kızla yatmışsa nolacak onun pisliği hem buna göre kızlar ondan daha çok nefret etmesi gerekir.Sonuçta iğrenç bir şey bu.
-Kızım sen Saf mısın ? Kızlar onla yatmak için can atıyor.Herkes sıraya dizilmiş.Sen burdaki insanları sütten çıkmış ak kaşık sanmıyorsun herhalde demi.Şuan bile Kerem'le konuştun diye sana gıcık kapmışlardır bile.
+Ne ?! Niye ki hayvanat bahçesindeki öküzle konuşabildiğim için mi ?
Yağmurla ben bu söylediğime gülerken arkadan biri kulağıma bir şey fısıldadı;
K:Bakıyorum çok özgüvenliyiz Çürük Marul ;)
Evet ben bu çocuğu kesinlikle öldüreceğim.Acaba öküz öldürmeğin cezası nedir ? Acaba annem ve babam her gün temiz iç çamaşırı getirir mi ? Hepsi ve daha fazlası için Allah'ım neler diyorum Tövbest bu aralar magazin programlarını fazla kaçırdım.Neyse sen görürsün Kerem SAYER'cik (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sanaydım (ZeyKer)
Fanfic'Sen Geçerken Sahilden Sessizce Gemiler Kalkar Yüreğimden Gizlice''