Část 1.

3 0 0
                                    

"Lucy!" zamávala na mě z okna Tiffany. 

Usmála jsem se na ni a přiběhla jsem k domu, kde mě ve dveřích vítala má kamarádka.¨

"Tiffany!" objaly jsme se 

"Pojď honem dovnitř. Ani nevíš, jak jsem se na tebe těšila." 

"Dokážu si to představit" pousmála jsem se, zatímco jsem si rozvazovala boty. V domě mojí kamarádky to vždy vonělo knihami a uvolněnou atmosférou. Z kuchyně na mě zamávala paní Lyssingerová, maminka Tiffany. Jako vždy jsem jí s úsměvem pozdravila a běžela jsem za kamarádkou do schodů, kde má svůj pokoj.

Zavřela dveře. "Asi bych ti měla něco říct" přiznala se mi a posadila se na svoji obrovskou postel. Konečně. 

"Co se děje, Tiff?" Opřela jsem se o stěnu a přitom jsem ji pozorovala.

"Včera jsem zkoušela mít lucidní sny. Celý týden jsem to zkoušela, a až v pátek se mi to teprve povedlo" povzdychla si. "Nechtěla jsem tě tím nějak zatěžovat, ale to co jsem včera viděla mě celkem zaskočilo.."

Poklekla jsem si a podívala se jí do obličeje. "Co jsi tam viděla?" řekla jsem s klidným hlasem, ale u vnitř jsem byla zděšená.

"Byla jsem v jiné dimenzi, moc neumím popsat, jak to vypadalo. Kolem mě se jen ozývaly hlasy.. Stále opakovaly "smrt, převťelení, konec..." Naštěstí jsem tam byla tak na půl minuty, jinak bych z toho zešílela. Lucy.. já myslím, že jsem procitla"

Zarazilo mě to. "Takže myslíš, že jsi právě zjistila, co se stane po smrti?" 

"Ano. Ale nikomu jsem to neřekla. Jenom tobě."

"Já to nikomu neřeknu, na mě se můžeš spolehnout." odhrnula jsem ji pramínek vlasů z obličeje a usmála se na ni.

"Byly bychom tak jediné, kdo může odpovědět na tak záludnou otázku, jako je to, co se stane, až   na vždy odejdeme"

"Tiff, všechno bude v pořádku. Jen to prosím nezkoušej dál. Něco málo jsem si o tom zjišťovala a někteří lidé už se neprobudili.. Nikomu to neřekneme. Bude to takové naše malé tajemství." 

"Dobře. Fakt díky, že jsi přišla. Zbláznila bych se, kdybych to nikomu neřekla" z obličeje ji  zmizel ztrápený výraz a začala si sloupávat bílý lak z nehtů.

"Přijdu vždy, kdy jen budeš chtít" 


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Přátelství až do smrtiWhere stories live. Discover now