Pierwszy raz ❤️

631 20 2
                                    

Pov:Julka
Gdy jechaliśmy uberem , Kacper trzymał swoją rękę na moim udzie . Jego ręka zjeżdżała coraz niżej . Popatrzyłam na Kacpra a on się tylko uśmiechną . Zaczął dotykać mojej bielizny , a ja tylko cicho westchnęłam , zaczął wkładać palce pod moje majtki . Ale nagle kierowca ubiera zaparkował , zapłaciliśmy i poszliśmy do mieszkania Kacpra .
Gdy byliśmy już w Kacpra mieszkaniu
J: co to miało być Kacper ?
K:no nie mogłem się oprzeć , ta sukienka jest trochę krótka
J: ale ty jesteś głupi
Poszłam do łazienki wziąć prysznic , rozebrałam się i poszłam pod prysznic . Usłyszałam że ktoś wchodzi do łazienki , ale się nie odwróciłam bo wiedziałam że to Kacper . Chłopak się rozebrał , wszedł pod prysznic i przytulił mnie od tyłu. Zaczął robić mi malinki na szyji , schodził niżej do podbrzusza i zaczął całować moje nogi od tyłu. Odwróciłam się do niego przodem przez przypadek popatrzyłam na dół . Zobaczyłam że chłopak jest podniecony , przejechałam ręką po nim a on jeszcze bardziej podniecił . Zaczęliśmy się bardzo namiętnie całować , Kacper mnie podniósł . Ja miałam swoje nogi wokół jego bioder , chłopak wyszedł z pod prysznica ze mną na rękach . Kierował się do swojej sypialni , weszliśmy do jego sypialni położył mnie na swoje łóżko . Kacper zaczął mnie całować po piersiach co bardzo mnie podnieciło .
Pov:Kacper
Zacząłem Julkę całować po piersiach , widziałem że się podnieciła
K:jesteś gotowa ?
J: tak i nie gadaj już
Kacper zszedł z łóżka podszedł do szafki nocnej i wyciągną z niej prezerwatywę . I położył się
łóżko
K: chcesz założyć ?
J: tak
Julka otworzyła papierek i wyciągnęła z niego prezerwatywę , i zaczęła ją nakładać co jeszcze bardziej mnie podnieciło . Mój kolega już stał . Julka leżała na dole a ja byłem na górze , zacząłem wchodzić w nią .
Pov:Julka
Kacper zaczął we mnie wchodzić , na początku zaczął powoli żeby nie zrobić mi krzywdy . Ja zaczęłam cicho jęczeć.
J:mocniej i szybciej
K:okej
Już po chwili Kacper zaczął robić to o wiele szybciej i mocniej , ja zaczęłam coraz głośniej jęczeć .
Pov:Kacper
Gdy Jula zaczęła głośniej jęczeć , to mnie to jeszcze bardziej podnieciło .
K:ciszej kotku , bo zaraz ktoś na policję zadzwoni
Ja się tylko uśmiechnęłam , chłopak zaczął mnie całować , jego język miał zdecydowanie większą przewagę .
Kacper już zaczął zwalniać i położyliśmy już się na łóżko . Chłopak rzucił prezerwatywę na podłogę .
K:To był najlepszy sex w moim życiu
J:jak dla mnie to pierwszy i najlepszy
Pocałowaliśmy się i poszliśmy spać bo była już 02:53 , i zasnęłyśmy wtuleni w siebie



CDN
——————————————————————-
Jak wam się podoba ??
I dziękuje za już prawie 400 odsłon 😘😘

Kocham cie , wiek się nie liczy.❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz