"Özlemek ve unutmak"

150 32 21
                                    

Hem özleyip hem de unutmaya çalışmak ne demek? Düşündüm de bir türlü cevabını bulamadım. Sizce ne demek? Bence bu dünyadaki en acı çektiren şeylerden birisi. En kötüsü de siz onun gülüşlerini, bakışlarını görüpte kavuşamazsazken ötekinin rahatça kavuşabilmesi. Onun yanında istediği zaman olabiliyor. Ama siz hep uzakta duruyorsunuz. Siz onun sesini duyduğunuzda, gülüşünü gördüğünüzde hem bir ağlama isteği; hem de bir sırıtma isteği geliyor. Dimi? Bunun sebebi ne biliyor musunuz? Bunun sebebi, o güzel gülüşünü görüpte sevinmek ve o güzel gülüşünü görüpte kavuşamamak. İşte bu çok pis koyuyor be... Ona anlatmak isteyip de anlatamadığınız şeyleri her gece sırdaş olduğunuz dört duvarlara anlatıyorsunuz. Her gece gece yalnız başınıza ya onu kaybedersem ya onu başkaları alırsa ya giderse diye dizelerinizi karnınıza çekip ağlıyorsunuz. Halbuki o da herkes gibi birgün gidecek. Gitmese bile bir şekilde olmayacak, bir şeyler olacak ve onu görme hakkınız elinizden alınacak. Sonra sırf bu yüzden onu unutmak isteyeceksiniz ama unutamayacaksınız. Çünkü özlerken unutamazsınız. Ama siz yine de ona olan sevginize bir savaş açarsınız, unutmaya çalışırsınız sonrasında o savaşta yenilen taraf siz olursunuz. Yani demek istediğim o ki: "Özlerken unutamazsınız." Siz yine de ne olursa olsun vazgeçmeyin. Her şeye rağmen hep sevin.

          Kalp sever, unutan       
        beyindir. Bu yüzden
      beyninizi iyi kullanın.

                   - Ceren Tetik -

                     13/03/2020cuma
       Veda-son

Hayata dair sözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin