Göğsündeki İzler

231 32 17
                                    

Güneş daha yeni doğuyordu bugün hava diğer günlere daha soğuktu. Bacaklarını kendine çekmiş bir şekilde yatıyordu gözleri uykusuzluktan kızarmıştı.

"Yoongi uyumadın mı oğlum"

Gözleri kapıya kaydı ve annesi ile göz göz geldi. O an anladı annesinin ağladığını. Bu iğrenç hastalığı herkesin canını yakıyordu farkındaydı kimseye bunu yapmaya hakkının olmadığının da farkındaydı.

"Yoongi"

Bu soğukta niye t-shirt ile oturuyorsun bayan min oğlunun dolabına gitti kalın bir kazak buldu.

" Çıkart tişörtünü"

Sözünü dinlemeyen oğlunun yanına gitti tişörtü iki yanından tuttu ve çıkarttı. Oğlunun bembeyaz göğsündeki çizikleri görmesi gözlerinin dolmasını sağladı. Annesinin elindeki tişörtü hızlıca üstüne geçirdi.

" Göğsümü kaşırken yapmışım " diyerek geçiştirdi koşar adımlarla banyoya girdiğinde gözleri dolmuş ve sol yanağından bir damla yaş düşmüştü göz yaşını hızlıca eliyle sildi ve musluğu açıp yüzünü yıkadı. Banyodan çıktığında annesinin her zaman yaptığı yumurtanın kokusu geliyordu. Banyonun açılma sesini duyan bayan Min oğluna seslendi " Yemek hazır olamak üzere buraya gel yoongi" göz devirdi " yetmeyeceğim" annesi isyankar bir ses tonuyla " Hadi ama en sevdiğin yumurtadan pişirdim" yoongi annesinin söylediklerini duymazdan gelerek odasında ilk bulduğu pantolonu altına geçirdi. " Nereye gidiyorsun" annesi mutfaktan oğluna seslendi cevap alamayınca yanına gitti " Kime diyorum yoongi nereye gidiyorsun" annesinin sesine göre çok daha sesli bir şekilde konuştu "Ben çocuk değilim kimseye hesap vermek zorunda da değilim" kapıyı sert bir şekilde kapattı. Her zaman gittiği "rahatlatıcı bölge" olarak atlandırdığı yere gitti. Burada hem denizi izleyebiliyor hem de kimse tarafından rahatsız edilmediği için buraya "rahatlatıcı bölge" diyordu denizin dalga sesleri rüzgardan dolayı daha da ses çıkartmaya başlamıştı dün gece hiç uyulmadığı için bu ses onu iyice mayıştırmıştı göz kapakları kapanmamak için zorluk çekiyordu.

"yoongi-ah"

Birden gelen ses yerinden sıçramasına sebep olmuştu kafasını arkaya çevirdiğinde kırmızı saçlı çocuk gülümseyerek ona bakıyordu.

"Burada ne işin var"

Kırmızı saçlı çocuğun yüzüne bile bakmayarak yanından geçti. Gitti.

Kırmızı saçlı arkadaşından koşarak geliyor ve beyaz tenli çocuğa sesleniyordu.

"ahh"

Gelen ses ile bir süre durdu. Arkasına döndüğünde yerde kıvranan kırmızı saçlı çocuğu gördü. Ayağını tutuyor ve acıyla iniyordu. Ondan uzaklaşmamın en iyi yolu dedi kendi kendine arkasında bağıran biri yokmuş gibi arkasını döndü ve yürümeye başladıı

𝐬𝐚𝐚𝐭 5.30 𝐮𝐲𝐤𝐮𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢𝐠𝐢 𝐢𝐜𝐢𝐧 𝐛𝐮 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦𝐩 𝐟𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐮𝐳𝐚𝐭𝐧𝐚𝐝𝐢𝐦 𝐨𝐳𝐮𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦

ʏᴀᴢᴀʀ  sɪᴢɪ ᴄᴏᴋ ᴏᴘᴛᴜ 😘😘😘

𝑏𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑡𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑬𝑿 𝑩𝑶𝒀𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫   ~𝒔𝒐𝒑𝒆~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin