1.bölüm

5.8K 146 34
                                    

Lisa
Okul değiştirmekden cidden sıkılmıştım 3. Kez okulumuz değişiyordu peki neden diye sorarsanız hepsi kavga yüzünden.
Sabah herkesi uyandırmıştım jennie unnie dışında çünkü kendisi sabahları çok asabi oluyor neyse uyandırıcam artık yapicak bir şey yoktu uyandırmasak da kalktığında beni nie uyandırmadınız diye kızıyordu.... (Cidden anlamıyorum bu kızı)

Jennie unnienin odasına girince kendi kendime
Lisa Beni affet unnie (Ve üzerine atladım)

Jennie Lisa seni bi elime geçirirsem kendi ellerimle boğucam haberin olsun!!

Lisa Unnie kalk artık lanet olası okula geç kalcaz diyince sonunda kalmıştı bende mutfağa indim.

Jennie'nin ağzından

Lisanında dediği gibi bugün lanet olası okul vardı kalktım rutin işlerimi hallettim ve mutfağa gittim genelde yemekleri ben hazırlarım ama geç kalktığım zaman jisoo unnie hazırlar ve jisoo unnie acayip güzel bi kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltımızı yapıp evden çıktık hiç ama hiç okula gitme gibi bi niyetim yoktu uykumu alamamıştım o yüzden kimsenin bana bulaşmasını istemiyordum...

Jisoo'nun ağzından

Arabayı ben kullandım çünkü anladığım kadarıyla jennie dün gece yine uyuyamamıştı. Okula vardığımızda müdürün odası bulmak için resmen okulu turladık rose dayanamayıp bi çocuğa sordu ve müdürün yanına sınıflarımızı öğrenmek için girdik.

Jisoo Merhaba müdürüm biz yeni öğrencileriz de hangi sınıftayız acaba diye bir soru yönelttim

Müdür Hoşgeldiniz kızlar şanslısınız ki hepiniz aynı sınıfa düştünüz sınıfınız B sınıfı şimdiden başarılar diliyorum

Jisoo Teşekkürler hocam diyip çıktık ama asıl sorun sınıf nerdeydi...

Rose Jisoo unnie hiç aramakla vakit kaybetmeyelim ben birisine sorarım.

Rose birisine yine sorduktan sonra sınıfı bulduk heryer boş gibiydi az kişi gelmişti bizde en arkada boş sıralar vardı oraya geçtik...

Üniversite Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin