4.Bölüm

2.2K 104 18
                                    

Son ders
Jin'nin ağzından
Allah'a şükür son derse gelmiştik. Ve artık yeni gelen kızların isminin hepsini öğrendik suga sağolsun her tenefüs kızları kaldırmaya çalışmıştı sonunda dayanamayıp suga hepsinin ismini öğrendi ve "sizi beynimin bi köşesine kazıdım görürsünüz siz" diyince suga ile kavga eden kız yani jennie olması lazım laf atışına girdiler...
Bi anda jimini rose mıydı sanırsam öyleydi ismi her neyse ona bakarken görmüştüm çünkü onlar da kavga etmişti jimin bildiğin kıza çelme takmıştı rose de durur mu ilk konuştu ama jimin daha da sinir etti jimini dövmeye başladı çocuğun kolu mosmor nasıl cimciklemişse artık o zamandan beri birbirlerine ters ters bakış atıyorlar. Biraz bana çekseler ben hiç öyle birimiyim???
Zil çalmıştı sonundaa... herkes çıkıyordu ama jennie ve suga yine yer kavgası yapıyordu

Suga Yarın görürsünüz oraya bekle oturursunuz....

Jennie Görürüz eğer tekrar seni dövmeni istiyorsan oturabilirsin.

Cidden yoruldum kavgalarından suganın kolundan tutum dışarı sürükledim yoksa bunlar laf atışına devam edecekti

Suga Ya jin nie çıkardın şimdi ben onu laflarımla ne güzel yerin dibine sokucaktım?!

Jin Şimdi hiç bekleyemem çok açım beklesek 2 saate anca ayrılırsınız yürü bakiyim sen sürcen arabayı.

Suga Ya yine mi ben sabah da ben sürdüm aman neyse sürerim yarın da sürmem hadi gidek

Jennie'nin ağzından
Sonunda gitmişti sugamıdır nedir bizde hemen okuldan çıktık çünkü kimse kalmamış diyebilirim. Sen görürsün suga sırf senin inadına yarın sabah erken kalkıp gelmezsem bende jennie değilim.

Jisoo Ne düşünüyorsun jennie sustun bi anda

Jennie Hiç jisoo uyukum var ya o yüzden suskunum (Aslında öyle değil şeytanca planlar yapıyorum ama neyse demiyim şimdi boşver derler)

Jisoo İyi peki eve gidince yemeği ben yaparım o zaman sen dinlen.

Jennie Tamam unnie 😀

Rose'nin ağzından
Jennie de bişey varmış gibi hissediyorum ama neyse offf ayağım hala acıyo geberticem o çocuğu.
Evim evim güzel evim keşke bu okula hiç gitmeseydik bunlarla uğraşmak cidden istemiyorum.

(Yarım saat sonra)

Jisoo unnie yemekleri yapmıştı yemiştik bile şimdi kim toplicak kavgası yapıyorduk

Jennie Benim uyukum var ben hiç bişey yapmam uyucam ben!!

Jisoo Bende hazırladım bende toplamam!!

Lisa Rose o zaman sen yapıyorsun.

Rose Pardon ben nie yapıyorum sen nie yapmıyorsun???

Lisa Şeyy... hoca ödev verdi onu yapıcam

Jisoo Hoca ödev verdi de Bizim mi haberimiz yok hem lisa şu zamana kadar verilen ödevlerin hiç birini yapmadın şimdi mi yapıcan.

Jennie Hadi rose ve lisa birlikte yapsın daha çabuk biter hem.

Jisoo Ayn aferin be jennie

Lisa Off ne uzattınız be hadi kalk rose

Jimin'in ağzından
Sen tam bi malsın jimin ne diye kıza çelme takarsın anlamıyorum ki kolum çok acıyo bide şişmeye başladı bi cimcik yüzünden kolumun şişeceği aklıma gelmezdi ama ben sana göstermez miyim.

Jungkook Bizim gazi napıyo bakiyim

Jimin Ne gazisi be

Jungkook Bildiğin gazi olmuşsun sen kola bak şişmiş buz koydun mu zeki arkadaşım??

Jimin Yok koymadım.

Jungkook Biliyom koymicanı o yüzden buz getirdim. Hadi kalk yemek yicez.

Jimin Tamam sen git ben geliyorum

Jungkook Ya hayır sen şimdi yarım saat gelmezsin gel bakiyim

Zorlada olsa mutfağa girmiştim artık jinden kaçamam ne olursa olsun o yemek yencek ama benim iştahım yok ki neyse en fazla jin tarafından evin içinde terlikle kovalamırım napiyim...

Üniversite Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin